4 دوره قرآنی ویژه بانوان در ماهشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3550366
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

4 دوره قرآنی ویژه بانوان در ماهشهر برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: 4 دوره قرآنی جدید ویژه بانوان 12 سال به بالا شهرستان ماهشهر از سوی مؤسسه قرآن و عترت خانه قرآن شهرستان ماهشهر به‌صورت رایگان از ابتدای آذرماه آغاز شده است.

کبری طاهری، مدیر مؤسسه قرآن و عترت خانه قرآن شهرستان ماهشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از آغاز دوره‌های جدید قرآنی در این مؤسسه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این دوره ها از ابتدای آذرماه آغاز شده است و در چهار رشته به قرآن‌آموزان ارائه می‌شود، افزود: این دوره‌ها ویژه بانوان 12 سال به بالا است. این دوره‌ها شامل روخوانی، روانخوانی، فصیح‌خوانی و تجوید است و در این 4 دوره بیش از یکصد نفر از بانوان شهرستان شرکت می‌کنند.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت خانه قرآن شهرستان با اشاره به اینکه شرکت در این دوره‌ها رایگان است، افزود: هدف از برگزاری رایگان دوره‌های قرآنی ویژه بانوان شهرستان آموزش قرآن در راه خدا و خدمت به قرآن است.

وی با اشاره به اینکه در پایان این دوره‌ها گواهی‌نامه پایان دوره از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صادر خواهد شد، افزود: جهت قرائت صحیح قرآن‌آموزان دوره آموزش زبان عربی نیز آموزش داده خواهد شد. هدف از این دوره که به صورت اولین بار است در این مؤسسه برگزار شده تسلط بر قرائت قرآن و تلفظ صحیح کلمات قرآن است.

طاهری یادآور شد: این مؤسسه توان برگزاری دوره‌های قرآنی بیشتری را دارد ولی با کمبود مربی روبه‌رو است و تأمین مربی نیز نیازمند تأمین منابع مالی است.

captcha