کانون پرورشی آذربایجان‌شرقی کودکان بیمار را همنشین یار مهربان کرد
کد خبر: 3550383
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

کانون پرورشی آذربایجان‌شرقی کودکان بیمار را همنشین یار مهربان کرد

گروه اجتماعی: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ارج نهادن به کودکان بیمار، کانون پرورش فکری استان اقدام به تجهیز کتابخانه‌های برخی بیمارستان‌های شهرستان‌ها می‌‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان استان، هادی یوسف‌زاده، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی امروز 13 آذرماه گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ارج نهادن به کودکان بیمار، کانون پرورش فکری استان اقدام به تجهیز کتابخانه‌های برخی بیمارستان‌های شهرستان‌ها می‌نماید.

وی افزود: در همین راستا کتابخانه بخش کودکان بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان میانه با کتاب‌های کانون پرورشی تجهیز گردید.

وی ادامه داد: هدف از این اقدام این است که کودکان بیمار از فرصت مطالعه کتاب‌های مناسب برخوردار شوند.

یوسف‌زاده همچنین بیان کرد: اهدای کتاب به کودکان بیمار با هدف بهبود شرایط درمانی بچه‌ها صورت می‌گیرد و تجهیز کتابخانه برای کودکان بیمار، کمک می‌کند که کودکان بستری قدری دردشان را فراموش کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اضافه کرد: طرح تجهیز بخش کودکان بیمارستان‌ها با کتاب‌های کانون در هفته کتاب و کتابخوانی کلید زده شده و هدف از این طرح برخوردار کردن همه طیف‌های کودک و نوجوان از نعمت مطالعه و تعمیق فرهنگ کتابخوانی است.

یوسف‌زاده اظهار کرد: پیش از این نیز کانون پرورش فکری استان با اهداء 500 جلد کتاب به مدرسه شهید تیزقدم تبریز طرح تجهیز کتابخانه‌های مدارس با کتاب‌های کانون پرورش فکری استان را آغاز کرده است.

captcha