نشست تخصصی «هم‌اندیشی توسعه و ترویج وقف‌های قرآنی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3550793
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

نشست تخصصی «هم‌اندیشی توسعه و ترویج وقف‌های قرآنی» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست تخصصی در راستای دهه بزرگداشت وقف و با هدف بررسی موانع و راهکاری برای توسعه و ترویج موقوفات قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نشست تخصصی «هم‌اندیشی توسعه و ترویج وقف‌های قرآنی» صبح روز دوشنبه، 15 آذرماه با حضور جمعی از مدیران و اساتید قرانی کشورمان در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
بر همین اساس در این نشست تخصصی علاوه بر حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی،‌ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی،‌ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، محمدحسین محمدزاده،‌ مدیر شبکه قرآن سیما و مهدی قره‌شیخ لو، رئیس سازمان دارالقرآن الکیرم نیز حضور داشته و به بیان مطالبی در حوزه وقف قرآنی می‌پردازند.
بر همین اساس این نشست تخصصی از ساعت 8:45 صبح در طبقه پنجم ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه واقع در خیابان نوفل‌لو شاتو برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، این نشست تخصصی در راستای دهه بزرگداشت وقف و با هدف بررسی موانع و راهکاری توسعه و ترویج موقوفات قرآنی برگزار می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۱
0
0
باید نقاط ضعف و قوت شناسایی و در بهبود آن اقدامات لازم صورت گیرد
captcha