راهیابی گروه «شمیم وصال» به مرحله نهایی جشنواره نوای رضوی
کد خبر: 3551103
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

راهیابی گروه «شمیم وصال» به مرحله نهایی جشنواره نوای رضوی

گروه معارف: گروه تواشیح منتخب دانشجویی «شمیم وصال» دانشگاه آزاد اسلامی یزد به مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی نوای رضوی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، به دعوت دبیرخانه چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی دانشگاهی نوای رضوی از گروه تواشیح منتخب دانشجویی شمیم وصال دانشگاه آزاد اسلامی یزد برای شرکت در دومین دوره جشنواره سرود و تواشیح (بخش دانشگاهی) دعوت به عمل آمد.
این گروه قرآنی دانشجویی ممتاز کشوری موفق شد با اجرای یک اثر در مدح و منقبت آقا علی بن موسی الرضا (ع) در مرحله مقدماتی این دوره شرکت کرده و با کسب امتیاز لازم راهی مرحله کشوری این دوره از مسابقات شود که مرحله نهایی آن طی دو روز متوالی از 23 الی 25 آذر سال جاری با حضور گروه‌های برتر دانشگاهای سراسر کشور در مجتمع آموزش عالی گناباد برگزار می‌شود و در نهایت سه گروه برتر این دوره جهت دریافت تندیس ویژه چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در مشهد مقدس حضور خواهند یافت.
گروه تواشیح دانشگاهی شمیم وصال دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به سرپرستی علی زادمهر تاکنون توانسته عناوین قرآنی خوبی در استان، کشور و همچنین بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کسب نماید.
این گروه در سال گذشته نیز موفق شد به مقام سوم سال این جشنواره بین المللی دست یابد، از ویژگی گروه تواشیح دانشجویی شمیم وصال دانشگاه آزاد اسلامی یزد می‌توان به سطح علمی اعضای آن که همگی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ادامه تحصیل می‌دهند اشاره کرد.
captcha