ضریح امامزاده عباسعلی(ع) ساری پرده‌برداری شد
کد خبر: 3551195
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

ضریح امامزاده عباسعلی(ع) ساری پرده‌برداری شد

کانون خبرنگاران نبأ: ضریح امامزاده عباسعلی(ع) شهرستان ساری با هزینه ۷۰ میلیون تومانی مادر شهید جاویدالاثر شهید عزتی پرده‌برداری شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه جامع امامزادگان و بقاع متبرکه ایران اسلامی، از ضریح جدید امامزاده عباسعلی(ع) روستای عباسعلی‌کش شهرستان ساری با حضور بخشدار رودپی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری و مادر شهید جاویدالاثر شهید عزتی پرده‌برداری شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این آیین با اشاره به اینکه دیار علویان از یک هزار و 222 امامزاده و بقعه متبرکه میزبانی می‌کند، گفت: مازندران با پذیرایی از امامزادگان و نوادگان اهل بیت(ع) نقش مهمی در ترویج و فراگیری اسلام در کشور داشته است.
وی با بیان اینکه علما و روحانیون در ترویج فرهنگ قرآنی نقشی مهم و اثرگذار داشتند، عنوان کرد: علما همیشه در کنار مردم بودند و برای اسلام و قرآن خدمت کردند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه 742 وقف توسط علما و روحانیون در مازندران ایجاد شد، ادامه داد: امامزادگان حق حیات بر گردن ما دارند و باید بیشتر قدردان این بزرگواران باشیم.
این مسئول با بیان اینکه دشمن از عشق و ارادت ملت ایران به اهل بیت(ع) و امامزادگان واهمه دارند، تصریح کرد: اربعین حسینی جهان اسلام را بیدار کرد و اسلام جهانی شد.

هزینه 70 میلیونی مادر شهید برای ساخت ضریح امامزاده عباسعلی(ع)
حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حیدری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری در این مراسم گفت: ضریح امامزاده عباسعلی(ع) توسط مادر شهید جاویدالاثر شهید عزتی ساخته و نصب شد.
وی با بیان اینکه ضریح امامزاده عباسعلی(ع) با مبلغ حدود 70 میلیون تومان نصب شد، اظهار کرد: فعالیت در راه خیر باقیات و صالحات است و امیدواریم همه افتخاری چنین کاری را داشته باشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از اجرای بیش از 40 پروژه عمرانی امامزادگان در ساری خبر داد و بیان کرد: در دو سال اخیر 10 ضریح جدید در روستاها و نقاط مختلف ساری نصب شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۸
0
0
پرده برداری در قاموس خبری بار منفی داره به معنی فاش کردن و لو دادن چیزی محرمانه .... اینجا باید از واژه رونمایی استفاده بشه
captcha