برنامه‌های هفته پژوهش دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد اعلام شد
کد خبر: 3552090
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

برنامه‌های هفته پژوهش دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد اعلام شد

گروه دانشگاه: دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد در راستای آشناسازی دانشجویان با معارف والای قرآن‌کریم و تغییر و تعمیق در نگرش اساتید به سوی فهم قرآن، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، برنامه‌های دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد در آذر ماه سال جاری در دو بخش برنامه و نشست‌های تخصصی و کارگاه‌ها برگزار می‌شود.

در بخش نخست، قرائت عاصم به روایت حفص از ابتدا تا اشتهار توسط خانم الهه شاه پسند در تاریخ 20 آذر ماه 95 از ساعت 12 تا 13 برگزار می‌شود و برنامه دوم با ارئه محمد ابراهیم روشن‌ضمیر از ساعت 12تا 13 روز یکشنبه 21 آذرماه 95 می‌باشد.

در روز سوم این برنامه‌ها اهمیت و کارکردهای آموزش پژوهش محور توسط محمد خامه‌گر روز دوشنبه 22 اذرماه از ساعت 10 تا 11 برگزار می‌شود وتجلیل از دانشجویان ممتاز آموزشی و پژوهشی روز دوشنبه 23 آذرماه از ساعت 11 تا 11:30 دقیقه برگزار می‌شود.

بن‌مایه‌های کلامی امامت در قصص قرآن کریم توسط محسن دیمه کار روز سه شنبه 23 آذرماه از ساعت 12 تا 13 و تقابل و تعامل هرمنوتیک در متون دینی توسط علیرضا آزاد از ساعت 12 تا 13 روز چهارشنبه24 اذرماه 95 دو موضوع پایانی این برنامه‌ها هستند.

گفتنی است که در بخش دوم، کارگاه معرفی و آموزش نرم افزا‌رهای نور شامل (جامع‌التفاسیر، جامع‌الاحادیث و مشکات‌الانوار) توسط وحید شریفی در تاریخ 27 و 30 آذر ماه سال جاری از ساعت 13 تا 16 برگزار می‌شود.


برنامه‌های هفته پزوهش دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد اعلام شد

captcha