تجلیل از جهاددانشگاهی خراسان رضوی در جشنواره پژوهش و فناوری
کد خبر: 3552149
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

تجلیل از جهاددانشگاهی خراسان رضوی در جشنواره پژوهش و فناوری

گروه معارف: در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره پژوهش و فناوری٬ از سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی به عنوان رئیس کارگروه نهادهای اجرایی پژوهش‌محور و همچنین عضو برتر این کارگروه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از خراسان رضوی، نمایشگاه علم و فناوری خراسان رضوی درحالی برگزار شد که از برترین‌های پژوهشی و غرفه‌داران این نمایشگاه تقدیر به عمل آمد و در ضمن این تقدیر، از سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی به عنوان سازمان برتر پژوهشی تجلیل شد.
تجلیل از جهاددانشگاهی خراسان رضوی در جشنواره پژوهش و فناوری
بنا بر این گزارش، در آیین اختتامیه جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی که شب گذشته 17 آذرماه با حضور استاندار و دیگر مسئولان اجرایی استان در محل تالار همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد؛ در بخش دستگاه‌های اجرایی با ماهیت پژوهشی از دکتر حمیدرضا بیدخوری، معاون پژوهش و فناوری سازمان با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این مراسم، از سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی به عنوان مسئول کمیته کارگاه‌ها، سخنرانی‌ها و همایش‌های جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان، تجلیل شد.
در ادامه، دکتر شادی بلوریان، عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی خراسان رضوی به عنوان فناور برتر با اهدای تندیس و لوح، مورد تقدیر قرار گرفت.
طرح پژوهشی جواد براتی، عضو پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی با عنوان نحوه شکل‌گیری خوشه صنعتی مرتبط با فضای سبز، رتبه اول را در حوزه علوم انسانی کسب کرد.
همچنین در حوزه فنی و مهندسی، طرح مهندس علیرضا صادقی اول شهر، مدیر گروه پژوهشی مواد و متالورژی سازمان با عنوان داربست پوستی، رتبه اول به دست آورد.
در ادامه و در حوزه کشاورزی و دامپزشکی، طرح دکتر الناز میلانی، عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی خراسان رضوی با عنوان سبوس برنج اکسترود شده، رتبه دوم را از آن خود کرد.

تجلیل از جهاددانشگاهی خراسان رضوی در جشنواره پژوهش و فناوری
یادآور می‌شود، غرفه سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی نیز به عنوان یکی از غرفه‌های برتر نمایشگاه پژوهش و فناوری استان معرفی شد.
لازم به ذکر است، نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی هم‌زمان با نزدیک شدن به هفته پژوهش و با حضور مراکز علمی٬ حوزوی و دانشگاهی، بخش صنعت و کشاورزی و همچنین دستگاه‌های اجرایی از 14 تا 17 آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.
captcha