آثار و برکات فعالیت‌های قرآنی در موفقیت‌های ما مشهود است
کد خبر: 3552269
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

آثار و برکات فعالیت‌های قرآنی در موفقیت‌های ما مشهود است

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد گفت: فعالیت‌های فرهنگی قرآنی در کنار وظیفه اصلی از ضروریات است و آثار و برکات آن در تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت مشهود است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمدحسن صباغ‌زادگان، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد امشب در جلسه هم‌اندیشی مسئولان فرهنگی و ائمه جماعات صنعت برق استان یزد اظهار کرد: جلسات شورای فرهنگی این شرکت بر اساس نظام‌نامه ابلاغی وزارت نیرو به‌ صورت منظم برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی قرآنی در کنار وظیفه اصلی از ضروریات است و آثار و برکات آن در تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت مشهود است.
صباغ‌زادگان ضمن قدردانی از امام جماعت شرکت برق منطقه‌ای یزد در برگزاری باشکوه و منظم نماز جماعت در این شرکت گفت: تفاهم‌نامه‌ فرهنگی بین اداره کل تبلیغات اسلامی و شرکت برق منطقه‌ای یزد در زمینه‌های فرهنگی منعقدشده است.
وی ترویج و تعمیق فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی و تقویت بنیان خانواده، ارتقای توانمندی علمی و فرهنگی فرزندان همکاران، تکریم ارباب‌رجوع و مصرف بهینه آب و برق را ازجمله فعالیت‌های فرهنگي این شركت برشمرد.
captcha