کرسی‌های نفحات‌القرآن همراه با تدبر و تفسیر + صوت و عکس
کد خبر: 3552287
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

کرسی‌های نفحات‌القرآن همراه با تدبر و تفسیر + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: کرسی های تلاوت نفحات القرآن، در مساجد فخرآباد، سادات اخوی، امام علی(ع) با حضور پرشور مردم و استقبال ائمه جماعات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی های تلاوت اذانگاهی به همت دارالقرآن نفحات القرآن با پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذرماه با قوت بیشتر آغاز شد.

هفدهمین کرسی تلاوت، این هفته، سه شنبه، 16 آذر در مسجد فخرآباد، واقع در میدان ابن سینا(دروازه شمیران)، خیابان شهید مشکی با تلاوت محمدحسن موحدی و با حضور اسماعیل شادالویی از اعضای گروه تواشیح اهل بیت(ع) برگزار شد.

هجدهمین کرسی تلاوت نفحات القرآن، چهارشنبه 17 آذر در مسجد سادات اخوی واقع در خیابان 17شهریور، انتهای خیابان شهید قادری با تلاوت امیر برخورداری و با حضور آیت الله گلپایگانی برگزار شد.

نوزدهمین کرسی تلاوت نفحات القرآن پنجشنبه، ۱8 آذرماه در مسجد امام علی(ع) واقع در خیابان پیروزی، خیابان زینتی افخم با تلاوت مسعود سیاف زاده برگزار شد.

همچنین در این کرسی های تلاوت، آیات تلاوت شده توسط قاری به همراه بخش تدبر و تفسیر آیات، به صورت مکتوب در میان حاضران توزیع می‌شود تا مستمعین با تفکر و تعمق در آیات با مفاهیم قرآن کریم آشنایی پیدا کنند. این کرسی های تلاوت با استقبال گرم ائمه جماعات این مساجد و حضور پرشور نمازگزارن همراه بود.

یادآور می‌شود، طرح کرسی های تلاوت اذانگاهی توسط دارالقرآن نفحات القرآن، از ابتدای فروردین ۱۳۹۵ با حضور مسعود سیاف زاده هر هفته در سطح مساجد تهران برگزار می‌شد. اما از ۹ آذرماه ۱۳۹۵، نفحات القرآن، اقدام به برگزاری کرسی های تلاوت، در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته با تلاوت سه قاری ممتاز کشوری محمدحسن موحدی، مسعود سیاف زاده، امیر برخورداری در سطح مساجد تهران، کرده است.

مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳ روابط عمومی دارالقرآن نفحات القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

در ادامه تلاوت ها و گزارش تصویری این کرسی های تلاوت ارائه می‌شود.

محمدحسن موحدی

کد

دریافت

مسعود سیاف زاده

کد

دریافت

مطالب مرتبط
captcha