نمایش جنایات آل‌سعود در دانشگاه نجف اشرف
کد خبر: 3554344
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

نمایش جنایات آل‌سعود در دانشگاه نجف اشرف

گروه بین‌الملل: نمایشگاه جنایات غیرانسانی رژیم آل‌سعود در کشورهای بحرین و یمن در دانشگاه فنی «الفرات الاوسط» شهر نجف اشرف برپا شده است.

نمایشگاه جنایات غیرانسانی آل‌سعود در عراق

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «منامه پست»، در این نمایشگاه تصاویر زیادی از جنایات رژیم تروریستی آل‌سعود در بحرین و یمن به نمایش گذاشته شده که با استقبال و پوشش گسترده شماری از رسانه‌ها و مطبوعات عربی مواجه شده است.
در این نمایشگاه که با مشارکت ائتلاف 14 فوریه بحرین و در چارچوب جشنواره دانشگاه فنی «الفرات الاوسط» نجف و کمپین «رژیم تروریست سعودی» برپا شده، تصاویر مستندی از جنایات رژیم سعودی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین پیش از این نیز با همکاری جنبش انصارالله یمن نمایشگاه عکسی با نام «رژیم تروریست سعودی» در محل زیارتگاه زید شهید، فرزند امام سجاد(ع) در شهر نجف اشرف برپا کرد.
 این نمایشگاه متشکل از تصاویری از جنایات آل‌سعود در بحرین در اثنای قلع‌و‌قمع تظاهرات مردمی سال ۲۰۱۱ و تصاویری از نقض حقوق و نیز جنایات جنگی بود که عربستان سعودی در حق ملت مظلوم یمن مرتکب شده است.
لازم به ذکر است که ائتلاف 14 فوریه بحرین از ماه مارس گذشته(فروردین‌ماه 95)، کمپینی جهانی برای معرفی رژیم آل‌سعود به‌عنوان «رژیمی تروریستی» آغاز کرده و در همین راستا از آزادگان جهان و سازمان‌های جامعه بین‌الملل خواسته که جنایات این رژیم در جهان را مستندسازی کنند.
captcha