زمان برگزاری قرعه‌کشی مسابقه «اندیشه در قرآن»
کد خبر: 3554512
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

زمان برگزاری قرعه‌کشی مسابقه «اندیشه در قرآن»

گروه مسابقات: مراسم قرعه‌کشی اولین دوره مسابقه «اندیشه در قرآن» 10 دی‌ماه در شهرستان لواسانات و رودبار قصران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اولین دوره مسابقه مفاهیم قرآن با نام «اندیشه در قرآن» و با محوریت سوره مبارکه «حجرات» در شهرستان لواسانات و رودبار قصران برگزار می‌شود.
این مسابقه قرآنی از پنجم آذرماه تا اول دی‌ماه سال جاری در حال برگزاری است و مراسم قرعه‌کشی و اهدای جوایز این مسابقه نیز جمعه، ۱۰ دی‌ماه از ساعت ۱۰ با حضور مسئولان و شخصیت‌های قرآنی در محل مصلای شهرستان لواسان برگزار خواهد شد.
همچنین، کمک‌ هزینه ۱۰ سفر به مشهد مقدس، تعداد پنج عدد ربع سکه بهار آزادی و یکصد جلد تفسیر نور قرآن کریم حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی نیز از سوی برگزارکنندگان این مسابقه قرآنی به نفرات برتر اهدا خواهد شد.
با توجه به اینکه زمان برگزاری مسابقه هنوز به پایان نرسیده است، شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند جواب پاسخنامه را در مهلت مقرر به نشانی لواسان، بلوار امام خمینی(ره)، خیابان پاسداران، ناحیه مقاومت بسیج الغدیر و یا به کانون قرآن و عترت ناحیه بسیج الغدیر و یا به مساجد و حوزه و یاپگاه‌های بسیج در سطح منطقه ارسال کنند.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به ناحیه مقاومت بسیج الغدیر شهرستان لواسان مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۲۱۱۴۵۶۴۸ تماس حاصل کنند.

captcha