اعلام مکان کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن در بلندترین شب سال
کد خبر: 3554945
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

اعلام مکان کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن در بلندترین شب سال

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن، این هفته با تلاوت مجتبی محمدبیگی، محمدحسن موحدی و امیر برخورداری، قاری نوجوان در سه مسجد مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت اذانگاهی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن با پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه آغاز شده است.

نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته با تلاوت سه قاری ممتاز کشوری محمدحسن موحدی، مجتبی محمدبیگی، امیر برخورداری، قاری نوجوان در سطح مساجد تهران، این طرح را پیاده می‌کند.

کرسی‌های تلاوت این هفته نفحات‌القرآن، سه‌شنبه 30 آذرماه، در مسجد علی بن موسی الرضا(ع) واقع در خیابان 17 شهریور، خیابان شهید قادری با تلاوت محمدحسن موحدی، چهارشنبه 1 دی ماه، در شهرری، محله 13 آبان، خیابان مولایی، کوچه عطری، مسجد سیدالشهداء(ع) و پنجشنبه، 2 دی ماه در خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری، کوچه نهم، مسجد جامع آل یاسین با تلاوت امیر برخورداری برگزار خواهد شد.

در این کرسی‌های تلاوت که کاملا مردمی برگزار می‌شود، همراه آیات به صورت مکتوب تدبر و تفسیر آیات از تفسیرالمیزان در میان مردم توزیع می‌شود و همچنین در پایان تلاوت به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد، هدایایی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت، به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی @nafahatalquran مراجعه کنند.

مطالب مرتبط
captcha