آغاز ثبت نام مسابقات سراج در خانه قرآن منطقه 7
کد خبر: 3555519
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

آغاز ثبت نام مسابقات سراج در خانه قرآن منطقه 7

گروه مسابقات: ثبت نام در چهارمین دوره مسابقات جلسات قرآنی شهر تهران با عنوان «سراج» طی دی‌ماه در خانه قرآن منطقه 7 تهران انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، چهارمین دوره مسابقات جلسات قرآنی شهر تهران با عنوان «سراج» در رشته‌های ترتیل، تحقیق، حفظ در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود.
این طرح که به صورت سراسری در کل شهر تهران انجام می‌گیرد، این مسابقات در رشته‌ قرائت تحقیق در گروه سنی 12 تا 18 سال با محتوای سوره‌های انبیاء و مؤمنون و در رده سنی بالای 18 سال براساس سوره‌های هود، یوسف و رعد و در رشته قرائت ترتیل نیز در سه مقطع در دو سطح مبتدی و پیشرفته در گروه‌های سنی زیر 12 سال براساس سوره حجر، 12 تا 18 سال در سطح مبتدی براساس سوره مؤمنون و در سطح پیشرفته، براساس سوره‌های عنکبوت، روم و لقمان و در گروه سنی بالای 18 سال در سطح مبتدی سوره نساء و انعام و در سطح پیشرفته در 10 جزء دوم قرآن برپا می‌شود.
همچنین این مسابقات در رشته حفظ در گروه سنی در رده سنی چهار تا شش سال براساس 22 سوره آخر قرآن از سوره ضحی تا ناس، اول تا سوم ابتدایی براساس 28 سروه آخر قرآن از سوره‌های اعلی تا ناس برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان منطقه 7 تهران می‌توانند برای ثبت نام به خانه قرآن منطقه 7 واقع در خیابان مطهری، نرسیده به خیابان شریعتی، بوستان شهید آوینی مراجعه کنند یا برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 88424422 و یا 88413511 تماس بگیرند.
captcha