برگزاری دوره آموزش مجازی «عصر خانواده» در دانشگاه قرآن و حدیث
کد خبر: 3557017
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

برگزاری دوره آموزش مجازی «عصر خانواده» در دانشگاه قرآن و حدیث

گروه دانشگاه: دانشگاه قرآن و حدیث در نظر دارد دوره آموزشی «عصر خانواده» را به شیوه آموزش الکترونیکی و با حضور اساتید روانشناسی اسلامی و اخلاق برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، آموزش‌های آزاد مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث به دنبال برگزاری دوره آموزشی «عصر خانواده» به شیوه آموزش الکترونیکی است.
ایمان یوسف بروجردی، مدیر این مرکز، با اشاره به اهمیت نظام خانواده در اسلام اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که دین مبین اسلام به آن توجه ویژه داشته، "نظام خانواده" است، چرا که تربیت و تعالی هر فرد در گرو خانواده‌ای است که از سلامت کامل برخوردار باشد. یک خانواده سالم، بر پایۀ ازدواج، اخلاق و روابط سالم میان زن و مرد، والدین و فرزندان بنا نهاده می‌شود.
مدیر آموزش‌های آزاد مرکز آموزش الکترونیکی تصریح داشت: آموزش‌های آزاد مرکز آموزش الکترونیکی با هدف معرفی و ترویج سبک زندگی اسلامی با اتکا بر مبانی اصیل اسلامی، اقدام به تولید دوره آموزشی «عصر خانواده» کرده است.
وی در تبیین ویژگی‌های دوره خاطرنشان کرد: «دوره عصر خانواده» شامل 7 عنوان درسی است که توسط اساتید گروه علمی روانشناسی اسلامی و اخلاق، در سه محور مجزا (پیش از ازدواج ـ پس از ازدواج ـ تربیت فرزندان) طراحی شده که امکان شرکت در هر گروه درسی، بر اساس نیاز و علاقه‌مندی افراد وجود دارد.
وی افزود: بخش آموزش‌های پیش از ازدواج توسط  مسعود جان‌بزرگی و مهدی عباسی، بخش پس از ازدواج توسط محمدعلی جمشیدی و علی نقی فقیهی و تربیت فرزند توسط مبین صالحی نجف‌آبادی، عباس پسندیده و علی نقی فقیهی تدریس خواهد شد.
وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام این دوره یادآور شد: ثبت‌نام این دوره از تاریخ یکشنبه 28 آذرماه شروع شده است و متقاضیان تا تاریخ 29 اسفند ماه سال جاری برای مشاهده دروس مهلت دارند که پس از اتمام مهلت، دروس به‌طور خودکار از میزکار شرکت‌کنندگان حذف خواهد شد.
ایمان یوسف بروجردی از در نظر گرفتن شرایط تخفیف برای متقاضیان کامل دوره خبر داد و گفت: در صورت خرید بسته کامل دوره عصر خانواده، می توانند از تخفیف 30 درصدی برخوردار شوند.
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش‌های آزاد مرکز به نشانی http://lms3.qhu.ac.ir و یا تماس با شماره 51290 ـ 021 داخلی 51، یا ارتباط با سامانه الکترونیکی azadmajazi@hadith.ir جهت کسب اطلاعات بیشتر، شهریه کلاس‌ها و رفع هرگونه ابهام در تماس باشند.
captcha