«صلحجو»، «موحدی» و «سیاف‌زاده»؛ قاریان این هفته کرسی تلاوت نفحات
کد خبر: 3559337
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

«صلحجو»، «موحدی» و «سیاف‌زاده»؛ قاریان این هفته کرسی تلاوت نفحات

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن، این هفته با تلاوت محمدهادی صلحجو، محمدحسن موحدی و مسعود سیاف‌زاده در سه مسجد مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت اذانگاهی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه آغاز شده است.

نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته با تلاوت سه قاری ممتاز کشوری در سطح مساجد تهران، این طرح را پیاده می‌کند.

«صلحجو»،«موحدی» و «سیاف زاده»؛ قاریان این هفته کرسی تلاوت نفحات

کرسی‌های تلاوت این هفته نفحات‌القرآن، سه‌شنبه  14دی‌ماه، در مسجد امام حسین(ع) واقع در میدان شهدا، خیابان زرین نعل، نبش کوچه پرستاری با تلاوت مسعود سیاف‌زاده، چهارشنبه 15 دی‌ماه، در مسجد شهابی واقع در خیابان 17 شهریور، خیابان شهید کیامنش، خیابان شهید شکوری با تلاوت محمدحسن موحدی و پنجشنبه، 16 دی‌ماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) واقع در بزرگراه نواب صفوی، خیابان کمیل، نبش خیابان خوش با تلاوت محمدهادی صلحجو برگزار خواهد شد.

در این کرسی‌های تلاوت که کاملا مردمی برگزار می‌شود، همراه آیات به صورت مکتوب، تدبر و تفسیر آیات از تفسیرالمیزان در میان مردم توزیع می‌شود و همچنین در پایان تلاوت به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد، هدایایی اعطاء می‌شود.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت، به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی @nafahatalquran مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳ روابط عمومی دارالقرآن نفحات القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

مطالب مرتبط
captcha