معادل‌سازی آموزش الفبای فارسی با آموزه‌های دینی در مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج
کد خبر: 3559633
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

معادل‌سازی آموزش الفبای فارسی با آموزه‌های دینی در مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج

گروه فعالیت‌های قرآنی: رییس مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج از معادل‌سازی آموزش الفبای فارسی با آموزه‌های دینی ویژه کودکان به زودی خبر داد.

کشواد جمالفرد، رییس مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، معادل‌سازی آموزش الفبای فارسی با آموزه‌های دینی ویژه کودکان را از برنامه‌های اجرایی آینده این مؤسسه بیان کرد.
وی با اشاره به اینکه تصویرگری این طرح تمام شده و در حال حاضر در مرحله ویرایش و صحافی است، با تشریح ذکر مثالی، افزود: مثلا به جای اینکه کودک حرف «جیم» را با لغت جوجه یاد بگیرد با کلمه امام جواد(ع) و چند صفت ایشان مانند جود و بخشش یاد خواهد گرفت.
رییس مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج اضافه کرد: سیر نمایشگاهی جشن تکلیف شامل 12 پوستر تصویری همراه با قصه جشن تکلیف آماده چاپ شده که در صورت تمایل مدارس با آرم خود مدرسه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
جمالفرد در ادامه در خصوص قصه جشن تکلیف، افزود: دختربچه‌ای به اسم فاطمه وقتی از مدرسه برمیگردد متوجه شلوغی خانواده برای برگزاری یک جشن به نام جشن تکلیف برای خود می‌شود که در این مسیر خانواده سن تکلیف وی را تبریک می‌گویند و به سؤالات فاطمه دراین باره جواب می‌دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از اسقبال مطلوب عموم در شرکت مرکز تخصصی حفظ قرآن در بخش‌های نیمه حضوری و غیرحضوری خبر داد.
رییس مؤسسه قرآنی ترنم وحی یاسوج در ادامه در خصوص راه‌اندازی مجمع خیرین قرآنی در استان، تصریح کرد: تاکنون چندین مکاتبه، پیگیری، دعوتنامه و ارسال مقاله برای چند تن از خیرین انجام دادم اما متاسفانه به نتیجه‌ای نرسیدم.
جمالفرد با اشاره به اینکه فضای عمومی جامعه به سمت قرآن نیست و نمی‌دانند که برای گسترش دین باید هزینه کرد، یادآور شد: صدا و سیما و دانشگاه‌ها در این خصوص خیلی تاثیرگذار هستند.
captcha