شهادت شیخ نمر سرآغاز اضمحلال رژیم سعودی بود
کد خبر: 3559705
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
حزب اسلام جمهوری آذربایجان:

شهادت شیخ نمر سرآغاز اضمحلال رژیم سعودی بود

گروه بین‌الملل: حزب اسلام جمهوری آذربایجان، همزمان با سالروز اعدام عالم بزرگ اسلام «آیت الله شیخ نمر باقر النمر»، بیانیه‌ای را صادر کرده است که در آن این عمل قبیح عربستان را محکوم و تأکید می‌کند که شهادت شیخ نمر سرآغاز اضمحلال رژیم سعودی بود.


بیانیه «حزب اسلام آذربایجان» در سالروز شهادت شیخ نمر / در حال تکمیل
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از سایت آذری «اسلامین سسی»، حزب اسلام جمهوری آذربایجان، با صدور بیانیه‌ای در سالروز اعدام آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر، این اقدام را نقطه‌ی سرآغازی برای اضمحلال رژیم آل‌سعود عنوان کرد.
متن کامل بیانیه به شرح زیر است:
«یک سال تمام از سالروز این عالم بزرگ، منادی آزادی، محبوب امت اسلام و مخالف اعمال پلید حکام ظالم سعودی «آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر»، گذشت. رژیم سعودی با اعدام شیخ نمر چهره حقیقی خود را بار دیگر به جهانیان نمایان کرد. عاقبت این خاندان که فضایی خفقان را میان مردم حاکم کرده و برای علما و متفکران هیچ ارزشی قائل نیست، چیزی جز هیچ و پوچ نخواهد بود.
رژیم ستمگر اگر چه شیخ نمر را اعدام کرد، اما حرمت و محبت نسبت به او را نمی‌تواند از دل انسان‌ها بیرون کند. زیرا مرام و هدف شیخ نمر باقر النمر، آزادی، خوشبختی و سعادت امت رسول گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) بود. مسلمانان آزادی‌خواه و شهیدپرور هر آینه اعدام ظالمانه شیخ نمر توسط رژیم سعودی را لعنت خواهند کرد. به‌راستی که این گونه جنایات نقطه سرآغازی برای پایان رژیم آل‌سعود است.
حزب اسلام آذربایجان، ضمن محکوم کردن این جنایات که در حق بشریت و این عالم مسلمان انجام شد، اعدام شیخ نمر را عملی برخاسته از ماهیت رژیم سعودی می‌داند. این اقدامات رژیم ستمگر هم در راستای خدمت به دشمنان اسلام و هم دشمنی با این دین مبین است. از همه مسلمانان جهان درخواست می‌کنیم که با اتحاد و همدلی علیه این رژیم فریاد آزادی خواهی سر‌دهند».
captcha