مسابقه حفظ خطبه غدیر در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 3560135
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰

مسابقه حفظ خطبه غدیر در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود

گروه معارف: رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه مازندران از برگزاری مسابقه حفظ خطبه غدیر همراه با ترجمه در تاریخ دوم اسفندماه سال جاری در دانشگاه مازندران خبر داد.

حبیب الله حلیمی، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، گفت: دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه مازندران با همکاری کنگره بین‌المللی دکترین جهانی غدیر اقدام  به برگزاری مسابقه حفظ خطبه غدیر همراه با ترجمه  کرده است.
دبیر علمی مسابقه حفظ خطبه غدیر با اشاره به این مطلب که پس از برگزاری مسابقه به 60  نفر از شرکت کنندگان  برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود، افزود : به 20 نفر اول هر کدام یک میلیون ریال، و به 20 نفر دوم هر گدام  500 هزار ریال و به  20 نفر سوم  هر کدام  250 هزار ریال جایزه تعلق می‌گیرد.
حلیمی اظهار کرد: این مسابقه  دوم اسفند ماه سال جاری در نماز خانه ولی‌عصر دانشگاه مازندران برگزار می‌شود و  دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند  همه روزه در ساعات اداری از ساعت 12 الی 13  جهت تهیه کتابچه خطبه غدیر با در دست داشتن کارت دانشجویی به مسجد ولی عصر (عج)  پردیس دانشگاه مازندران مراجعه و نام نویسی کنند.
حمید رضا گل‌محمدی تواندشتی
مسابقه حفظ خطبه غدیر در دانشگاه مازندران برگزار می شود
captcha