لزوم بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های دهه فجر
کد خبر: 3560283
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

لزوم بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های دهه فجر

گروه اجتماعی: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه گفت: برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر امسال به‌گونه‌ای باشد که با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و عامه‌پسند شاهد اشاعه و نهادینه شدن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه خصوصاً میان نسل جوان باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، محمد مجرد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه صبح امروز 18 دی‌ماه در اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر با تاکید بر نوآوری در اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت  سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: انقلاب اسلامی لطف بزرگ وفیض بی نظیر الهی است که نصیب مردم ایران شد.
مجرد با بیان اینکه مبانی شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دینی و الهی است،خاطرنشان کرد: حرکت های انقلابی که در سالهای اخیر در سرتاسر دنیا در حال وقوع است بخوبی نشان می دهد که بیشترین حجم رجوع جوامع خصوصا کشورهای اروپایی به سمت ادیان الهی مخصوصا دین مبین اسلام است.
 وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی کشورهای دنیا و منطقه در حرکت های انقلابی و بیداری اسلامی است، خاطر نشان ساخت: وجه تمایز انقلاب شکوهمند اسلامی رهبری قدرتمند و وحدت کلمه عامه مردم از تمامی ادیان واقوام بود.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امروز وظیفه ای مهم و خطیر بر عهده همه ما است و آن انتقال مفاهیم ایثار، فداکاری و ظلم ستیزی مردم ایران اسلامی در جریان پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس به نسلهای امروز و به ویژه دانش اموزان می باشد، بنابراین باید در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم چرا که برای حفظ و دوام انقلاب انتقال این مفاهیم ضروری خواهد بود.
captcha