15 بهمن‌ماه، آخرین مهلت ثبت‌نام شرکت در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور
کد خبر: 3560332
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

15 بهمن‌ماه، آخرین مهلت ثبت‌نام شرکت در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس فعالیت‌های قرآنی معاونت فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه اصفهان گفت: 15 بهمن‌ماه، آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور تعیین شده است.

فریبا گودرزی، کارشناس فعالیت‌های قرآنی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، با اشاره به سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، اظهارکرد: این جشنواره به‌صورت سالانه  از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سه مرحله برگزار می‌شود و مخصوص دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیر انتفاعی است. 
وی با بیان اینکه از 11دی‌ماه فرآیند ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره آغاز شده است، افزود: این زمان تا 15بهمن‌ماه ادامه دارد و احتمالا این زمان تمدید نخواهد شد.
بر اساس این گزارش این جشنواره در 6 بخش برگزار می‌شود که محورها و رشته‌های آن عبارتند از: 
بخش آوایی: (تلاوت تحقیق، تلاوت ترتیل، حفظ 5جز اول ،حفظ 10جز اول،حفظ 20 جز اول ،حفظ کل، اذان برادران و تواشیح برادران)
بخش معارفی: (مفاهیم نهج البلاغه ،مفاهیم صحیفه سجادیه،حفظ موضوعی کل قران کریم، اشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن، اشنایی با احادیث اهل بیت(ع) و سیره معصومین، احکام و پرسمان معارفی پژوهشی) 
بخش ادبی: (شعر، داستان و فیلمنامه و نمایشنامه‌نویسی) فناوری (تولید نرم افزار و وبلاگ نویسی) 
بخش هنر: (خوشنویسی، نقاشی، نماهنگ، عکس، تذهیب، فیلم کوتاه، معرق و منبت، طراحی پوستر، پویانمایی و تصویرگری آیات و قصص قرآنی) برگزار می‌شود.
captcha