توانمندی‌های زنان برای ایفای نقش‌های اجتماعی شناسایی شود
کد خبر: 3560790
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

توانمندی‌های زنان برای ایفای نقش‌های اجتماعی شناسایی شود

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: زنان شایستگی‌های زیادی دارند و می‌توانند در جایگاه‌های اداری و نقش‌های اجتماعی مختلف به ایفای نقش بپردازند؛ از این رو باید توانمندی‌های زنان برای ایفای نقش‌های اجتماعی شناسایی شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سید علی قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در جلسه شورای بانوان اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: باید نگرش جامعه را در جهت افزایش منزلت زنان تغییر دهیم تا آنان بتوانند نقش خود را در جامعه به خوبی ایفا کنند.
وی با اشاره به توجه و تمرکز دین اسلام به نقش سازنده زن در جامعه، افزود: توجه دین مبین اسلام نسبت به جایگاه زنان در جامعه ویژه است از این رو ما باید مشکلات زنان را در جامعه احصا و شناسایی کنیم تا بتوانیم با رفع مشکلات، زمینه شکوفایی آنان در عرصه های مختلف فرهنگی را فراهم  کنیم.
رییس حراست آموزش و پرورش مازندران نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه زنان فرهنگی گفت: نگاه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نسبت به اعطای مسئولیت ها به خواهران فرهنگی ستودنی است.
علی سهرابی با بیان اینکه ما به رفتار محجوبانه بانوان فرهنگی افتخار می کنیم، افزود: نقش الگویی این زنان برای دانش آموزان بسیار موثر و حیاتی است.
وی تصریح کرد: حضور خواهران فرهنگی در جایگاه‌های مختلف اداری به نسبت گذشته چشمگیر بوده و استفاده از ظرفیت همکاران خواهر در آینده ادامه خواهد یافت.
captcha