مجاهدت، صبوري، تدبير و ولايتمداري آیت‌لله هاشمی رفسنجانی در تاریخ افتخارات کشور جاودانه است
کد خبر: 3561082
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
پیام استاندار مازندران در پی در گذشت آیت‌لله هاشمی رفسنجانی؛

مجاهدت، صبوري، تدبير و ولايتمداري آیت‌لله هاشمی رفسنجانی در تاریخ افتخارات کشور جاودانه است

گروه اجتماعی: استاندار مازندران ضمن تسلیت درگذشت آیت‌لله علی اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: مجاهدت، صبوري، تدبير و ولايتمداري اين چهره ممتاز و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی و نقش بی بدیل این شخصیت ممتاز در دوران مبارزه با رژيم ستمشاهي در دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ثبت و جاودانه است .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به مناسبت درگذشت آیت‌لله علی اکبر هاشمی رفسنجانی استاندار مازندران طی پیامی فقدان این عالم بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و بازماندگان تسلیت گفت  متن این پیام بدین شرح است: انّا لله و انّا الیه راجعون
یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِى إِلَى‏ رَبِّکَ رَاضِیَةً مَّرْضِیَّةً فَادْخُلِى فِى عِبَادِى وَادْخُلِى جَنَّتِى‏
در ایام سوگ رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) و شهادت مظلومانه امیر کبیر ، خبرتلخ ارتحال سرمایه‌ بی بدیل انقلاب و پیشگام مبارزه و نهضت عظیم امام راحل، حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني موجب اندوه و تأثر عمیق قلبی گشت.
اين مجاهد و عالم نستوه با مدیریت مدبرانه در نظام جمهوری اسلامی ایران در سنگرهای ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجلس خبرگان و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و 60 سال مبارزه با استكبار و استعمار كارنامه درخشان و ماندگاري را در تاريخ پر فراز و نشيب انقلاب اسلامي بر جاي گذاشته است.
مجاهدت، صبوري، تدبير و ولايتمداري اين چهره ممتاز و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی و نقش بی بدیل این شخصیت ممتاز در دوران مبارزه با رژيم ستمشاهي و خدمات شایسته و ماندگارش در 8 سال دفاع مقدس، اراده‌ و تلاش بي نظيرش دردوران سازندگی و نقش آن مبارز انقلابي در حفظ میراث حضرت امام و عشق و ارادتش به مقام معظم رهبري در دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ثبت و جاودانه است .
مردم ايران و مازندران علوي به احترام آن يار ديرين و وفادار امام و رهبري خواهند ایستاد و درسوگ صمیمی‌ترين یار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبري به سوگ خواهند نشست .
اینجانب درگذشت این فقیه و عالم مجاهد را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت شریف ایران و بازماندگان آن عزيز سفر كرده تسلیت و تعزيت گفته ازدرگاه خداوند متعال براي آن فقيد سعيد رحمت و غفران الهی و براي كليه بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل مسئلت مي نمايم.
captcha