عضویت 74 درصدی اصحاب رسانه گیلان در بسیج رسانه
کد خبر: 3561158
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
سردار کاظمی پور خبر داد:

عضویت 74 درصدی اصحاب رسانه گیلان در بسیج رسانه

گروه اجتماعی: جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به عضویت 74 درصد از اصحاب رسانه استان در بسیج رسانه گفت: استان گیلان پس از تهران بیشترین سابقه رسانه فرهنگی را دارد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار مهدی کاظمی پور، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان دیروز در دیدار جمعی از اعضای بسیج رسانه استان با نماینده ولی فقیه در گیلان که بمناسبت روز قشر بسیج رسانه برگزار شد بصیرت آفرینی با الهام گرفتن از رهنمودهای ائمه معصومین(ع)، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را از الویت های بخش بسیج رسانه عنوان کرد.

وی با اشاره به تولید ۵ میلیون خبر توسط رسانه های امپریالیسم غرب در جهت ضربه زدن به نظام و انقلاب گفت: دشمنان از 8ماه قبل از فتنه ۸۸ بدنبال آن بودند که با در دست گرفتن رسانه های داخلی هدایت کشور را در رست بگیرند اما با بصیرت افزایی مقام معظم رهبری و مردم توطئه های دشمن نقشه برآب شد.

سردار کاظمی پور ارتقاء دانش رسانه ای را از ضروریات امروز جامعه دانست و گفت: برای شناخت جبهه حق و باطل نیازمند ارتقاء دانش رسانه ای هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با اشاره به عضویت 74 درصد از اصحاب رسانه استان در بسیج رسانه گفت: استان گیلان پس از تهران بیشترین سابقه رسانه فرهنگی را دارد.

سردار کاظمی پور برگزاری دوره های آموزش های حرفه ای خبرنگاری، برگزاری طرح ولایت خبرنگاری با مشارکت ۶۲ خبرنگار در استان و طرح ولایت کشوری با حضور ۵ نخبه رسانه ای استان را از برنامه های اجرا شده توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان عنوان کرد.

وی از تشکیل کانون بسیج رسانه در شهرستان های استان خبر داد و گفت: آشنایی با تهدیدات دشمن و ترویج اخلاق رسانه ای از اهداف تشکیل کانون های بسج رسانه است.

captcha