اقدامات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بهبود اقتصاد کشور/ پیشتازی در فعالیت‌های خیریه
کد خبر: 3561351
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
نماینده رفسنجان در مجلس عنوان کرد:

اقدامات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بهبود اقتصاد کشور/ پیشتازی در فعالیت‌های خیریه

گروه اقتصاد: احمد انارکی‌محمدی عنوان کرد: حضرت‌ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بعد از جنگ تحمیلی، ریاست‌جمهوری را تحویل گرفتند که اقتصاد کشور در وضعیت مناسبی نبود اما نتیجه اقدامات ایشان در عرصه اقتصادی هنوز هم قابل مشاهده است.

احمد انارکی محمدی، نماینده رفسنجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به بیان نکاتی درباره شخصیت و خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخت و گفت: چون ایشان از منطقه رفسنجان و بهرمان بودند، بنده از زندگی و اقوام ایشان دارای شناخت هستم و می‌دانم که ایشان و خانواده‌شان، سال‌های سال در کارهای خیر در این منطقه پیشتاز بودند.
وی ادامه داد: در زمان مبارزه علیه حکومت پهلوی، اولین مبارزین منطقه، خانواده ایشان بودند و کمک‌های مالی و معنوی بسیاری برای مبارزه در رفسنجان داشتند و از آنجا به هدایت مبارزه در سایر مناطق نیز یاری می‌رساندند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: بعد از انقلاب اسلامی و بعد از سال‌ها مبارزه‌ای که داشتند وارد مسئولیت‌های اجرایی شدند و یکی از یاران و همسنگران مقام معظم رهبری و از یاران دیرین حضرت امام(ع) بودند و معتقدم ایشان همه زندگی خود را وقف انقلاب کردند.


نماینده رفسنجان و انار در خانه ملت افزود: ما در جلسات مختلف خدمت ایشان می‌رسیدیم و هنگامی‌که مشکلاتی وجود داشت، همواره خون شهدا، ارزش‌های انقلاب و رسالت اصلی (ع) امام را یادآوری می‌کردند تا به دست فراموشی سپرده نشود.
انارکی محمدی ادامه داد: همیشه شکایت‌های معیشتی مردم را خدمت ایشان مطرح می‌کردیم و ایشان هم همگی را به صبر و ادامه راه امام(ره) و شهیدان دعوت می‌کردند.
وی در ادامه به بیان خدمات اقتصادی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و گفت: ایشان مخصوصا در دوران سازندگی، خدمات ارزنده‌ای به اقتصاد کشور ارائه دادند. زمان ریاست‌جمهوری ایشان، بعد از جنگ تحمیلی بود و معتقدم اقدامات دولت سازندگی از مهم‌ترین اقدامات در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور بود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان گفت: از زمان سازندگی بود که عمران کشور پا گرفت و امروزه هم نتایج آن فعالیت‌ها را مشاهده می‌کنیم.
captcha