سه جانبازان مازندرانی به عضویت مجمع عمومي خانه نور كشور درآمدند
کد خبر: 3561868
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
طی برگزاری انتخابات؛

سه جانبازان مازندرانی به عضویت مجمع عمومي خانه نور كشور درآمدند

گروه سیاست و اقتصاد: همايش جانبازان بصير مازندران امروز 22 دی ماه با انتخاب سه تن از جانبازان مازندران به مجمع عمومي خانه نور كشور پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، همايش جانبازان بصير مازندران امروز چهارشنبه 22 دی ماه با حضور 30 جانبازان سرافراز روشندل و همسران آنان، با هدف  انتخاب مجمع عمومي سالانه جانبازان بصير در مجتمع فرهنگي ايثار در ساري برگزار شد.
در این همايش عباسعلي رضايي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران ضمن تسليت ارتحال حضرت آيت اله هاشمي رفسنجاني رئيس تشخيص مصلحت نظام، گفت: جانبازان با درك صحيح  و انديشه‌اي بلند و با ديدگاه اعتقادي از انقلاب، نظام، امام عظيم الشأن(ره) و رهبري معظم دفاع كرديد.

وی افزود: جانبازان بهتر از هر كسي قدر انقلاب اسلامي را مي‌دانند به همين خاطر به ارزش هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي همواره پايبند خواهند بود.

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با اشاره به دغدغه‌هاي ايثارگران، تصریح کرد: امروز در جامعه توجه به ترویج فرهنگ ايثار و شهادت بايد پر رنگ شده و در راستاي اهداف شهدا و ايثارگران به تقويت اين فرهنگ متعالي بپردازیم تا جامعه را از نابهنجاري‌ها و آسيب‌ها مصون نگه بدارد.

 رضايي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: همه ما بايد در مسير انقلاب، ولايت و رهبري همانگونه كه امام راحل  آن را تعريف كرده ،باشيم و به فرمايشات معمار كبير انقلاب اسلامي جامه عمل بپوشانيم.

وي افزود: امروز ما خدمتگزار كساني هستيم كه انقلاب و نظام مديون خون‌هاي پاك و مطهر شهدا و ايثارگري جانبازان و آزادگان سرافراز است .

مدير كل بنياد شهید و ایثارگر مازندران با اشاره به صبر و تحمل همسران و جانبازان روشندل، اظهار کرد: همسران جانبازان بصير، قدر زحمات خود را بدانند چرا كه اجر و پاداش آن در نزد خداوند رحمان محفوظ است.

وي به سئوالات جانبازان در زمينه‌هاي اشتغال، مناسب سازي، وام مسكن و... توضيحات و راهكارهاي مناسب را ارائه کرد.

در ادامه امير عقيقي دبيركل خانه نور كشور طی سخناني گفت:  هدف از برگزاري اين همايش انتخاب سالانه مجمع عمومي، بيان ايده‌ها، استفاده از ديدگاه‌ها، پيشنهادات در جهت رفع مشكلات جانبازان عنوان کرد.

وي افزود:بايد فرهنگ ايثارگري را در جامعه ترویج یابد و  با دفاع از ارزش‌هاي ديني و اعتقادي به اعتلای فرهنگ اسلامي بیندیشیم.
 
به گزارش ایکنا در اين همايش که با حضور بيش از 30 جانباز روشندل استان و همسرانشان به همت مركز دانش پژوهان و تشكل‌هاي شاهد و ايثارگر مازندران برگزارشد.

در اين همايش جانباز روشندل شهسوار به نمايندگي از جانبازان بصير استان ،دغدغه‌ها و مشكلات اين عزيزان را مطرح و بر تداوم اين نشست‌ها بصورت منطقه‌اي تأكيد كرد.

گفتني است: در پايان اين همايش پس از رأی‌گيري، سه تن از جانبازان بصير مازندران بعنوان منتخب به مجمع  عمومي خانه نور كشور معرفي شدند.


captcha