پایان ثبت نام جشنواره وبلاگ‌نویسی «پدر و مادر بهشت تو»
کد خبر: 3561908
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

پایان ثبت نام جشنواره وبلاگ‌نویسی «پدر و مادر بهشت تو»

گروه شبکه‌های اجتماعی: ثبت نام جشنواره وبلاگ‌نویسی«پدر و مادر بهشت تو» یکم بهمن ماه به اتمام می‌رسد و بنا به گفته دبیرخانه جشنواره تمدید نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جشنواره «پدر و مادر بهشت تو» در قالب‌هایی همچون شعر، عکس، وبلاگ، کاریکاتور، قطعه ادبی، فیلم و کلیپ، گرافیک و نقاشی، مقاله و پژوهش و خاطره(تجربه موفق) برگزار می‌شود که زمان ثبت نام آن جمعه یکم بهمن ماه به اتمام می‌رسد.

موضوعات جشنواره وبلاگ‌نویسی «پدر و مادر بهشت تو» شامل آثار تربیتی و روانشناختی احترام به والدین، تأثیر احترام به والدین در تحکیم بنیاد خانواده، وظایف متقابل والدین و فرزندان، تأثیر سبک فرزندپروری در رشد و ارتقای تربیتی و اجتماعی خانواده است.

نقش رسانه‌ها در توسعه فرهنگ احترام به والدین، شیوه‌های موثر در توسعه فرهنگ احترام به والدین، نقش نهادهای اجتماعی و مذهبی در گسترش فرهنگ احترام به والدین، بررسی مقایسه‌ای سبک زندگی بین جامعه ایرانی و سایر جوامع از دیگر موضوعات پیشنهادی این فراخوان ملی به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ این فراخوان با همکاری جهاد دانشگاهی مازندران، اداره کل حوزه هنری مازندران، دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر، معاونت فرهنگی سپاه کربلای مازندران و به همت حوزه علمیه روحیه(یاوران نماز بابل) برگزار می‌شود.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۵
0
0
برگزاری جشنواره به ارتقاء سطح مخاطبان کمک‌های زیادی می‌کند
غلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۶:۱۰
0
0
گقته بودند اختتامیه بهمن ماه است.ولی خبری نیست.
captcha