درک انقلاب اسلامی و اهداف آن از سوی نسل آینده مورد تأکید است
کد خبر: 3561948
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
موزونی:

درک انقلاب اسلامی و اهداف آن از سوی نسل آینده مورد تأکید است

گروه اجتماعی: مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه گفت: معرفی انقلاب و اهداف آن در ایجاد روشنگری دربین کودکان و نوجوانان امروز به‌عنوان آینده‌سازان اهمیت زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، رضا موزونی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه بر اجرای برنامه‌های کیفی همراه باشور و نشاط برای آشنایی کودکان و نوجوانان با انقلاب تأکید کرد.
وی گفت: معرفی انقلاب و اهداف آن در ایجاد روشنگری بین کودکان و نوجوانان امروز به‌عنوان آینده‌سازان اهمیت فراوانی دارد.
موزونی تصریح کرد: کودکان و نوجوانان امروز سال‌های پیروزی انقلاب را درک نکرده‌اند لذا باید درجهت شناساندن رخ‌داده در آن زمان برای آنان برنامه‌ریزی شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه اظهار کرد: درک انقلاب اسلامی ایران و  اهداف آن از سوی نسل آینده می‌تواند نقش مهمی در مقابله با تهدیدات دشمنان در آینده داشته باشد.
وی تأکید کرد: امر بدان اشاره شده انقلاب را از قرار گرفتن در معرض آسیب‌ها مصون نگاه می‌دارد.
موزونی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره توطئه‌های مختلفی را علیه نظام طرح‌ریزی کرده و در صدد ضربه زدن به نظام بوده و هستند و مقابله با این توطئه‌ها در آینده نیاز به شناخت کودکان و نوجوانان از انقلاب و ابعاد آن دارد.
وی در پایان به برگزاری نمایشگاه کتاب و سرگرمی‌های سازنده در کلیه مراکز کانون پرورشی استان، برگزاری جنگ بزرگ پیروزی انقلاب، دعوت از مدارس برای حضور در ویژه برنامه‌های مراکز، برپایی نمایشگاه آثار عکس و نقاشی اعضا و شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن به‌عنوان برخی از برنامه های کمیته کودک و نوجوان در ایام دهه فجر امسال در استان کرمانشاه اشاره کرد.
captcha