حضور بیش از 200 قرآن آموز در کانون توحید/70 درصد مربیان کانون حافظ کل هستند
کد خبر: 3562024
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
مسئول کانون قرآنی توحید قزوین:

حضور بیش از 200 قرآن آموز در کانون توحید/70 درصد مربیان کانون حافظ کل هستند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول کانون قرآنی توحید قزوین با اعلام اینکه در حال حاضر 70 درصد مربیان کانون حافظ کل هستند گفت: در این کانون قرآنی بیش از در حال آموزش قرآن هستند.

هاجر معتمدی مسئول کانون قرآنی توحید قزوین، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این کانون اظهار کرد: هدف اولیه این کانون آموزش صحیح قرآن در بخش‌های مختلف حفظ تخصصی، تجوید، ترتیل و صوت و لحن بوده و این در حالی است که تمامی آموزش‌ها به‌صورت رایگان انجام می‌شود.
وی افزود: آموزش‌ها در سه گروه سنی «4 الی 9 سال»، «سوم ابتدایی به بالا» که بخش دانش‌آموزی کانون را شامل می‌شود و بخش «بزرگ‌سال» به حاضران و علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
این مسئول قرآنی با اشاره به اینکه مربیان حاضر در این کانون قرآنی تلاش خود را برای جذب حداکثری حاضران در کلاس‌های موجود در کانون دارند، گفت: عمل به فرایض دینی و توجه به این نکته مهم سبب می‌شود تا کودکان و نوجوانان به سمت آموختن مباحث دینی و قرآنی گرایش بیشتری داشته و در این مسیر گام بردارند لذا مربیان موجود در کانون توحید با توسل به این امر در فعالیت‌های قرآنی خود پیش می‌روند.
وی ادامه داد: مهم‌ترین نکته مثبت در مهدها و مؤسسات قرآنی محیط سالم آن است که در این فضا ارتباط قوی و صمیمانه میان مربی و شرکت‌کنندگان در کلاس‌ها برقرار ‌شود.
معتمدی با اعلام اینکه در حال حاضر 70 درصد مربیان کانون حافظ کل هستند عنوان کرد: از جمله شرایط و ویژگی‌های مربیان حاضر در کانون توحید دارا بودن تخصص و مهارت لازم در کلاس داری، آشنایی با کار کودک، دارا بودن تحصیلات مرتبط را می‌توان نام برد.
 وی در خصوص تعداد قرآن آموزان حاضر در کانون توحید اعلام کرد: در این کانون قرآنی 100 کودک، 55 دانش‌آموز و 60 بزرگ‌سال در حال آموزش قرآن هستند.
مسئول کانون قرآنی توحید قزوین در پایان با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه برای کسب اطلاعات بیشتر به این کانون مراجعه کنند، گفت: آدرس این کانون در خیابان توحید، بالاتر از پارک توحید است و علاقه‌مندان می‌توانند با شماره 33336466 تماس حاصل کنند.
captcha