پیشبرد اهداف انقلاب نیاز به وحدت دارد
کد خبر: 3562058
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
آیت‌الله خاتمی:

پیشبرد اهداف انقلاب نیاز به وحدت دارد

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: پیشبرد اهداف انقلاب نیاز به وحدت دارد و در قضاوت افراد انصاف را فراموش نکنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، ظهر امروز پنجشنبه 23‌ دی‌ماه در ششمین جلسه شورای اداری استان، ضمن تسلیت رحلت بزرگ‌مرد دین و سیاست، اظهار کرد: مدیریت، میدان مسابقه و امتحان است و مدیران در دو دادگاه عدل الهی و افکار عمومی باید پاسخگو باشند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه نمازجمعه، نماز همه لااله‌الا الله گویان است، تصریح کرد: امام جمعه باید عامل انسجام و وحدت باشد، به‌ویژه اینکه اگر سرباز ولایت فقیه باشد باید از موضع‌گیری که موجب تنش و ایجاد دوقطبی شود، پرهیز کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: ما در برابر نسل چهارم انقلاب باید پاسخگو باشیم و تکلیف شرعی همه مدیران در برابر قدرت، حفظ انقلاب است و همانطور که از دیدگاه قرآن کریم، جایگاه مسلمانان قبل از فتح مکه با مسلمانان بعد از فتح مکه متفاوت است، بعد از انقلاب نیز، انقلابی شدن خوب است ولی هنر نیست.

وی با تاکید بر اینکه در قضاوت افراد انصاف را فراموش نکنیم، گفت: پیشبرد اهداف انقلاب نیاز به وحدت دارد و برای انقلاب کارهای زیادی انجام شده است و نباید به خاطر یک اشکال، محسنات انقلاب را زیر سوال ببریم.

مردم ایران قدردان خدمتگزاران کشور هستند

در ادامه این جلسه اسدالله درویش‌امیری، استاندار زنجان اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی در ۳۸ سال انقلاب اسلامی مشاور امین و یاور امام و رهبری بود و طی این مدت همواره مسئول و پاسخگو و در معرض قضاوت مردم قرار گرفت.

درویش‌امیری با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در مراسم تشییع حاوی پیام بود، تصریح کرد: این حضور بیانگر این بود که مردم ایران قدردان خدمتگزاران کشور هستند و همچنین این حضور بیانگر وحدت مردم در ایران اسلامی بود.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخابات تاکید کرد: اقدامات لازم از سوی شورای نگهبان و وزارت کشور برای معرفی ناظرین و مجریان انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت گرفته و در سطح استان وظیفه شرعی و قانونی ما دقت نظر در برگزاری انتخابات است.

۲۱ دستگاه اجرایی استان زنجان حائز رتبه اول کشوری اقامه نماز شدند

در این جلسه سعید ناصری، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان اظهار کرد: برگزاری نماز در همه ادارات استان مورد توجه جدی قرار دارد و دستگاه‌ها موظف هستند گزارش عملکرد خود را در اقامه نماز به این ستاد ارائه دهند.

ناصری با اشاره به اینکه ۲۱ دستگاه اجرایی در سطح استان حائز رتبه اول کشوری در خصوص اقامه نماز شدند، تصریح کرد: از ۹۳ دستگاه اجرایی استان، ۶۸ دستگاه در سطح استانی حائز رتبه ویژه شدند.

captcha