اعلام دوره‌های قرآنی ترم زمستانه مؤسسه سادات
کد خبر: 3562401
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

اعلام دوره‌های قرآنی ترم زمستانه مؤسسه سادات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره‌های متنوع قرآنی طی ترم زمستان در مؤسسه قرآنی سادات برگزار می‌شود.

مهناز ناصری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی سادات در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: دوره «قرآن درمانی» با مربیگری عبدلی‌فرد، شنبه‌ها از ساعت 14 تا 15:30 در این مرکز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: دوره تدبر در قرآن، چهارشنبه‌ها با مربیگری مظفری از ساعت 11 صبح به مدت 12 جلسه تشکیل می‌شود. همچنین در نظر داریم تا کلاس خلاقیت برای کودکان پیش از دبستان را نیز چهارشنبه‌ها برپا کنیم که در صورت رسیدن به حد نصاب این کلاس نیز تشکیل می‌شود.
ناصری با اشاره به دوره‌های حفظ قرآن، ادامه داد: دوره حفظ بزرگسالان و حفظ دانش‌آموزی روزهای پنج‌شنبه در دو مقطع از پیش‌دبستانی تا دوم ابتدایی و سوم تا دور دوم توسطه و اتمام مقطع دانش‌آموزی بوده است. حفظ بزرگسالان از ساعت 8:30 صبح و حفظ دانش‌آموزی یکی از ساعت 9:30 و دیگری از ساعت 11 برپا خواهد شد.
مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی سادات عنوان کرد: همچنین دوره دیگری نیز با عنوان حفظ خردسال روزهای یکشنبه از ساعت 10:30 صبج تشکیل می‌شود.
ناصری بیان کرد: اولیای قرآن‌آموزان علاقه‌مند و سایر بانوان جهت حضور در این کارگاه می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ با شماره ۲۲۶۳۹۳۰۴ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به مؤسسه سادات واقع در تهران، خیابان دولت، خیابان شهید کلاهدوز، خیابان اخلاقی‌غربی، خیابان مطلبی‌نژاد، کوچه لعل، پلاک ۵ مراجعه کنند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۸
0
0
اعلام برنامه دوره‌های قرآنی برای شرکت و برنامه ریزی علاقمندان خیلی موثر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۱
0
0
برگزاری این دوره‌ها برای رفع مشکلات و شبهات علاقمندان خیلی ارزشمند است
captcha