همايش استاني اقتصاد مقاومتي و نقش آن در توسعه برگزار می‌شود
کد خبر: 3562453
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
14 اسفندماه سال‌جاری؛

همايش استاني اقتصاد مقاومتي و نقش آن در توسعه برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مازندران از برگزاری همايش استاني اقتصاد مقاومتي و نقش آن در توسعه اواسط اسفند ماه سال‌جاري در شهرستان نور خبر داد.

حسن خيريانپور به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران همايش استاني اقتصاد مقاومتي و نقش آن در توسعه اواسط اسفند ماه سال جاري در شهرستان نور برگزار می‌شود.

وی افزود: در اين همايش كه در راستاي منويات مقام معظم رهبري و در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل بر پا مي‌شود، اثرات اجراي برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي در بهبود فضاي اقتصادي و توسعه همه جانبه استان مازندران مورد ارزيابي صاحب نظران قرار خواهد گرفت.
 
 معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مازندران تصریح کرد: در اين همايش كه در راستاي منويات مقام معظم رهبري و در سال اقتصاد مقاومتي،اقدام و عمل برگزار مي‌شود، اثرات اجراي برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي در بهبود فضاي اقتصادي و توسعه همه جانبه استان مازندران مورد ارزيابي صاحب نظران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اينكه این همايش روز 14 اسفندماه سال جاري در محل سالن همايش هاي دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان نور با حضور مهمانان و مقامات ملي و استاني برگزار مي‌شود، افزود: اقتصاد مقاومتي و توليد و سرمايه، اقتصاد مقاومتي و اقتصاد دانش‌بنيان، اقتصاد مقاومتي و گردشگري، اقتصاد مقاومتي و اقتصاد كشاورزي با تاكيد بر تقويت توليد ملي، مهم‌ترين محورهاي اين همايش است.

 خيريانپور اظهار کرد: به منظور برگزاري هدفمند و موفق اين همايش علاوه بر شكل‌گيري ستاد مركزي 5  كميته در بخش‌هاي پشتيباني، امنيتي، تشريفات تبليغات و اطلاع رساني، نمايشگاهي و علمي نيز تشكيل شد.

وی با اشاره به استقرار دبيرخانه اين همايش در دانشگاه آزاد اسلامي در شهرستان نور،  از علاقه‌مندي و مشاركت جدي فعالان اقتصادي و تشكل‌هاي بخش خصوصي در اين رويداد مهم خبر داد و افزود: از صاحبنظران، اساتيد و نخبگان استان می‌خواهیم در اين همايش نقش موثر و محوري ايفا کنند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مازندران، گفت: در روزهای 12 و 13 اسفند ماه اعضاي كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي در مازندران حضور يافته و طبق برنامه‌ريزي انجام شده در اين همايش شركت خواهند كرد.
همايش استاني اقتصاد مقاومتي و نقش آن در توسعه برگزار می‌شود
captcha