انقلاب اسلامی، انقلابی همه جانبه است/ 13 تا 15 بهمن؛ زمان اجرای جشنواره سراسری سرود رضوی
کد خبر: 3562528
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
حسنی:

انقلاب اسلامی، انقلابی همه جانبه است/ 13 تا 15 بهمن؛ زمان اجرای جشنواره سراسری سرود رضوی

گروه اجتماعی: فرماندار ویژه لارستان با تأكید بر اینكه انقلاب اسلامی مختص یک طبقه خاص و یا صرفاً اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و غیره نیست، بلکه همه ابعاد زندگی اجتماعی را در بر می‌گیرد، گفت: انقلاب ما یک انقلاب فراگیر و همه جانبه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، جلیل حسنی، فرماندار ویژه لارستان امروز، 25 دی‌ماه در اولین جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان بر اساس اعتقادی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و خارج از آن وظیفه ذاتی و اداری خود، با انگیزه هر چه بیشتر برنامه‌های دهه پر فروغ فجر را متنوع‌تر، بهتر، پربارتر و پرشورتر از سال‌های قبل برگزار کنند.
وی با اشاره به اینکه روند انقلاب اسلامی اینطور نبوده است که یک زمان خاصی شروع و زمانی دیگر به پایان برسد، افزود: اگر بخواهیم دوران نظام 2500 ساله نظام شاهنشاهی را در نظر بگیریم، می‌بینیم که همیشه حرکت‌های اعتراضی، شورشی و در راستای تغییر حکومت شاهنشاهی، در هر گوشه‌ای از این کشور وجود داشته است اما به دلیل اعتقادات دینی و مذهبی و آن عرقی که مردم نسبت به مسائل  ارزشی و دینی خود داشتند، بعد از قیام حضرت امام خمینی(ره) همه پشت سر رهبر کبیر انقلاب ایستادند که در نهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.
فرماندار ویژه لارستان تأکید کرد: این انقلاب مختص یک طبقه خاص و یا صرفاً اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و غیره نیست، بلکه همه ابعاد زندگی اجتماعی را در بر می‌گیرد.
معاون استاندار فارس اظهار كرد: انقلاب ما یک انقلاب فراگیر و همه جانبه است و طبیعی است  که در سالگرد چنین انقلابی که یک دهه هم مشخص کرده‌اند، باید آنچنان برنامه‌ریزی و خوب عمل کنیم که تمامی ابعاد عملکردی انقلاب برای مردم تشریح شود.
حسنی بر تأکید بر تشکیل کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان افزود: ادارات شهرستان در این ایام عملکرد این نظام مقدس را به مردم ارائه كنند و یا حتی این عملکرد به‌صورت مقایسه‌ای با زمان قبل از انقلاب صورت پذیرد.
وی ادامه داد: در این مدت همچنین ادارات شهرستان گزارش‌های خود  را به‌صورت هماهنگ، متعادل و متوازن برای مردم تشریح و در همه موضوعات روشنگری و آگاهی‌بخشی داشته باشند،چرا که  دهه فجر فرصتی است تا اقدامات نظام  مقدس جمهوری اسلامی و دولت را برای مردم به صورت ملموس بیان کرد.
 حسنی بیان کرد: قبل از انقلاب  جابجایی قدرت و وضعیت متناقض گونه‌ای بین تغییر و ثبات  با جنگ و خونریزی همراه بود و امروز همه می‌بینید که آن وضعیت متناقض‌گونه، به یک وضعیت مسالمت‌آمیز و در بهترین شرایط همراه با شور و نشاط تبدیل شده است و این جابه‌جایی‌ها و تغییرات انجام می‌گیرد که باید شکرگذار باشیم.
 فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب اصلاً قابل مقایسه نیست و ما در زمان قبل از انقلاب در همه حوزه‌ها وابسته به بیگانگان بودیم.
 وی خطاب به رؤسای ادارات شهرستان تأکید کرد: در ایام‌الله دهه فجر، مسئولین و مدیران ادارات شهرستان در مساجد، حسینیه‌ها و اماکن عمومی حضور یابند و به‌صورت چهره به چهره  با مردم دیدار كنند و درد دل ملت را بشوند و در راستای مرتفع كردن مسائل و مشکلات آن‌ها قدم بردارند.
معاون استاندار فارس بیان کرد: همچنین در این ایام برنامه‌های اجرایی در سطح شهرستان در راستای امیدآفرینی، همدلی و همزبانی ولایت‌مداری، خودباوری و اقتصاد مقاومتی و غیره باشد.
حسنی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: لارستان در روزهای 13 تا 15 بهمن‌ماه  سال جاری میزبان برگزاری جشنواره سرود رضوی کشوری در روستای کورده از بخش مرکزی است لذا همه ادارات در این خصوص با دست‌اندرکاران امر برگزاری این جشنواره همکاری كنند،چرا که این کار بزرگ نیازمند همکاری و حمایت همه جانبه مسئولین شهرستان لارستان است، تا این برنامه در خور شأن منطقه لارستان برگزار شود.
captcha