پژوهش مورد تأكید رهبری ناظر به نیاز است
کد خبر: 3562674
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
معاون تبلیغ حوزه:

پژوهش مورد تأكید رهبری ناظر به نیاز است

گروه حوزه‎های علمیه: معاون تبلیغ حوزه تصریح کرد: پژوهش‎های مورد تأكید مقام معظم رهبری آن است كه ناظر به نیاز باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی اداره كل پژوهش‎های اسلامی رسانه، حجت‎الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه شب گذشته 25 دی ماه به همراه مدیران مجموعه معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه از برخی قسمت‌های اداره كل پژوهش‌های اسلامی رسانه بازدید و نشستی نیز با مدیران این اداره كل برگزار کرد.
در ابتدای این دیدار حجت‎الاسلام والمسلمین دكتر نهاوندی، مدیرکل پژوهش‎های اسلامی رسانه، تربیت مبلغین رسانه‌ای را مورد نیاز رسانه دانست و همایش مشترك مبلغین رسانه‌شناس را پیشنهاد داد.
وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره كل پژوهش‌های اسلامی رسانه بر مأموریت اصلی این اداره كل كه ایجاد حلقه وصل حوزه علمیه و رسانه ملی است اشاره و ظرفیت‌های تعامل در مجموعه را بر شمرد.
در ادامه حجت‎الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه گفت: تعامل كارهای پژوهشی در سازمان‌ها باید با ساختار متناسب باشد و پژوهش مورد تأكید مقام معظم رهبری آن است كه ناظر به نیاز باشد.
وی به ظرفیت‌های بزرگ معاونت تبلیغ اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حجم كارهای انجام شده توسط این معاونت بسیار زیاد است كه می‌طلبد رسانه ملی در پوشش آنها عزم جدی داشته باشد.
نبوی ایجاد 1700 مدرسه امین و طرحهای تبیان، پیوند آسمانی و ثقلین را از جمله طرحهای اجرا شده در معاونت تبلیغ بر شمرد.
وی به آسیب‌های فضای مجازی اشاره کرت و گفت: تعبیر مقام معظم رهبری این است كه در فضای مجازی جوان را به قتل می‌رسانند كه این تعبیر بسیار دقیق و مبتنی بر آموزه‌های قرآنی است.
وی یادآورشد: در حال حاضر 7000 مبلغ در حوزه‌های مختلف داریم كه فعالیت اصلی ایشان تولید محتوا است و با 45 مركز فرهنگی دنیا در ارتباط هستیم.
در ادامه مدیران كل مجموعه معاونت تبلیغ هم گزارشی از فعالیت‌های مجموعه خود را ارائه کردند.
در انتهای این نشست مقرر شد كارگروهی از دو طرف معرفی تا ظرفیت‌های همكاری شناسایی و اجرایی گردد.
captcha