اجرای کمپین دست‌های مهربانی در اردبیل
کد خبر: 3562688
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

اجرای کمپین دست‌های مهربانی در اردبیل

گروه اجتماعی: بنیان‌گذار و ایده پرداز کمپین دست‌های مهربانی گفت: امسال گروهی به نام دست‌های مهربانی(رهروان علی) تاسیس کردیم که کمک‌های مردمی رو دریافت و در مناطق محروم نیازمند و حاشیه نشین شهر اردبیل پخش می‌کنیم.

حمید جعفری نژاد بنیانگذار و ایده پرداز کمپین دست‌های مهربانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، با اشاره به اینکه بعد از استان اصفهان دیوارمهربانی سال گذشته در اردبیل فعال شد، افزود: این طرح سال گذشته خوب جواب نداد چرا که نمکی‌ها و نون خشکی‌ها کمک‌های  مردم را از دیوار مهربانی بر می‌داشتند.
 
وی ادامه داد: امسال گروهی به نام دست‌های مهربانی(رهروان علی)  تاسیس کردیم که کمک‌های مردمی رو دریافت و در مناطق محروم نیازمند و حاشیه نشین شهر اردبیل پخش می‌کنیم.
 
جعفرنژاد با بیان اینکه ما فقط کمک‌های غیرنقدی را دریافت می‌کنیم، افزود: تاکنون یک مورد جهیزیه عروس جمع آوری وتحویل داده شده است.
وی با اعلام اینکه بالای ۲۰۰ خانواده تحت پوشش این کمپین است، افزود: هر روز وسایلی از جمله  کاپشن ، مانتو ، پالتو ، کیف ، کفش ، شال ، کلاه و مواد خوراکی مانند کنسرو ، حبوبات ، روغن ، برنج ، ماکارونی ، گوشت ، مرغ را تحویل وهر جمعه برای پخش حرکت میکنیم .
بنیانگذار و ایده پرداز کمپین دست‌های مهربانی گفت: گزارشات تصویری از مردم مناطق محروم هم ضبط شده که شنیدنش دل هر انسانی رو به درد می‌آورد .
وی در پایان  با اشاره به اینکه این کمک‌ها در مدرسه دین و دانش(واقع درشهرک رضوان) جمع‌آوری می‌شود، افزود: در این گروه 10نفر به عنوان اعضای اصلی گروه هستند و خیرین در پخش اقلام مشارکت می‌کنند.
captcha