دو هاشمی در یک قاب
کد خبر: 3562759
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

دو هاشمی در یک قاب

گروه هنر: تصویری از دیدار بازيگر نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سریال معماى شاه با وی منتشر شده است.

دو هاشمی در یک قاب

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، عکس فوق طی دیداری است که حسین باقریان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چند روز قبل از درگذشت ایشان داشته گرفته شده است.

باقريان بعد از درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره شرايط روحي خود به مطبوعات گفت: نمي‌توانم حرفي بزنم چراكه چندي پيش ايشان را ديده بودم و اصلا باورم نمي‌شود كه ايشان ديگر در بين ما نيستند. برای همین در اين شرايط ترجيح مي‌دهم سكوت كنم تا بعدها تصور ديگري درباره‌ام نكنند.

این بازیگر در گفت‌و‌گویی که هم قبل از درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با وی انجام شده بود نیز چنین اظهار نظر کرده بود: از ايفاي اين نقش نگران بودم، بعد از تست كامل گريم و اولين ديدارم با آيت الله رفسنجاني كه بعد از پايان بازي‌ام در «معماي شاه» بود، از كارم مطمئن شدم. 

وي افزود: اوايل كه هنوز نمي‌دانستم قرار است صداي اين شخصيت دوبله شود، خودم تمرين صدا سازي را آغاز كرده بودم، اما بعدا آقاي ورزي گفت به خاطر اين‌كه صداي جواني ايشان با صداي الانشان تفاوت دارد، بايد صدايت را دوبله كنيم. 

باقریان درباره اولين ديدارش با آيت الله رفسنجاني نيز اینگونه‌ گفت: اولين جمله‌اي كه ايشان با ديدن من در گريم «معماي شاه» گفتند اين بود كه: مشخص نيست من كدام طرف نشسته‌ام! من در اين ديدار سعي كردم بيشتر صحبت‌هاي ايشان را بشنوم. در ادامه ايشان بخش‌هايي از سريال كه مربوط به بازي من مي‌شد را ديدند و خاطراتي از آن دوران را برايم تعريف كردند.

captcha