شعبه جدید آکادمی قرآنی «مصباح الهدی» در پاکستان
کد خبر: 3562785
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

شعبه جدید آکادمی قرآنی «مصباح الهدی» در پاکستان

گروه بین‌الملل: مدیر آکادمی «مصباح الهدی» کویته پاکستان از افتتاح دومین شعبه این آکادمی در منطقه «علمدار» این شهر خبر داد.

شعبه جدید آکادمی قرآنی «مصباح الهدی» در پاکستان
جعفری، مدیر مؤسسه مصباح الهدی کویته، پایتخت ایالت بلوچستان پاکستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام خبر آغاز به کار دومین شعبه این آکادمی در منطقه «نصیرآباد» علمدار، اظهار کرد: ثبت نام در رشته‌ها و کلاس‌های مختلف این آکادمی آغاز شده است.
وی افزود: این آکادمی با هدف پرورش قاریان و قرآن‌آموزان در جامعه پاکستان راه‌اندازی شده است تا شاهد افزایش این گروه در سال‌های آتی باشیم.
جعفری تصریح کرد: بدون شک اگر آموزه‌های قرآنی از دوران کودکی در افراد نهادینه شود، سعادت مادی و معنوی جامعه در  آینده تضمین خواهد شد؛ چراکه افرادی که با قرآن مأنوس هستند کمتر دچار انحراف می‌شوند.
مدیر آکادمی قرآنی مصباح الهدی آموزش تجوید، قرائت، روخوانی، معارف اسلامی و کلاس‌های آموزش رایانه را بخشی از برنامه‌های آموزشی این آکادمی برشمرد وگفت: در این مرکز به جز دروس مذکور، دروس رایج در مدارس رسمی نیز برای دانش‌آموزان تدریس می‌شود تا پایه این دروس در آنان تقویت شود.
وی در پایان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کلاس‌هایی جدید آکادمی قرآنی مصباح الهدی از اول بهمن‌ماه سال جاری آغاز به کار می‌کند.

captcha