ذاکران اهل بیت(ع) میهمان «سیاه مشق عشق» ایکنا می‌شوند
کد خبر: 3562793
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

ذاکران اهل بیت(ع) میهمان «سیاه مشق عشق» ایکنا می‌شوند

گروه جامعه: «سیاه مشق عشق» عنوان برنامه‌ای است که به همت ایکنا و با هدف ‌شناسایی و ارائه الگوی مناسب به جوانان علاقمند و راهکارهای برقراری ارتباط بین مساجد و هیئات با کرسی‌های تلاوت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، سیاه مشق عشق گفت و گوی صمیمانه و بعضاً چالشی با مهمانان خاص اعم از شاعران و مداحان جوانی است که در رشته آیین ستایشگری بسیار موفق هستند.

این برنامه با هدف ترغیب و تشویق جوانان برای ورود به عرصه ستایشگری (صحیح خوانی)، شناسایی و ارائه الگوی مناسب به جوانان علاقمند و راهکارهای برقراری ارتباط بین مساجد و هیئات با کرسی‌های تلاوت برگزار می‌شود.

در سیاه‌مشق عشق افرادی میهمان ایکنا هستند که از همان ابتدای راه مورد تشویق پیشکسوتان و بزرگان قرار گرفته و خود را به صورت الگویی جامع به جامعه ‌مداحی معرفی کرده‌اند. این برنامه در مدت زمان 90 دقیقه به صورت هفتگی، شنبه‌ها از ساعت 14:30 الی 16 در سالن اجتماعات خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

از جمله مهمانانی که در این برنامه حضور پیدا خواهند کرد می‌توان به محمد علی بهتویی، موسی رضایی، جواد تلطفی، حبیب عبداللهی، حنیف طاهری، محمد حسین پویانفر، جواد هاشمی(تربت)، هادی جان فدا، پیمان طالبی، امیر عباسی، ابوذر بیوکافی و امیر نعیمی اشاره کرد.

captcha