برگزاری فینال فینالیست‌های جشنواره تلاوت‌های مجلسی
کد خبر: 3563113
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

برگزاری فینال فینالیست‌های جشنواره تلاوت‌های مجلسی

گروه فعالیت‌های قرآنی: فینال فینالیست‌های جشنواره تلاوت‌های مجلسی روز 29 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

برگزاری فینال فینالیست‌های جشنواره تلاوت‌های مجلسی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پس از برگزاری فینال دور پنجم جشنواره تلاوت‌های مجلسی، مرحله فینال فینالیست‌های این جشنواره روز 29 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

همچنین، این مرحله از جشنواره تلاوت‌های مجلسی همزمان با سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور فینالیست‌های پنج دوره گذشته جشنواره در محل حسینیه صاحب‌الزمانی تهران برگزار می‌شود.

تاکنون پنج دور از فینال اولین جشنواره تلاوت‌های مجلسی که طی هر ماه با حضور نفرات برتر اساتید قرآنی کشور در محل حسینیه صاحب‌الزمانی تهران برگزار می‌شود،‌ انجام شده است که نفرات برتر ادوار پنج گانه فینال جشنواره، در این مرحله با یکدیگر رقابت خواهند کرد. همچنین، در این مرحله از فینال فینالست‌های جشنواره تلاوت‌های مجلسی در حدود هفت نفر از فینالست‌های ادوار پنج‌گانه جشنواره حضور داشته و به تلاوت آیات کلام وحی در حضور عموم مردم و هیئت ناظران خواهند پرداخت.

یادآور می‌شود، به همت مجمع قرآنی هیئت صاحب‌الزمانی تهران، برنامه فینال فینالیست‌های اولین جشنواره تلاوت‌های مجلسی با عنوان «تلاوت فجر» در محل حسینیه صاحب‌الزمانی واقع در تقاطع خیابان مولوی و ولی عصر(عج) تهران برگزار خواهد شد.

captcha