مسابقات نیمه نهایی قرآن شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی منطقه 2 کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3563119
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
در ساری؛

مسابقات نیمه نهایی قرآن شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی منطقه 2 کشور برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست مسابقات مرحله نیمه نهایی منطقه 2 کشور از برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن و نهج‌البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی منطقه 2 کشور در هفته اول بهمن‌ماه سال‌ جاری به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خبر داد.

عباس خلیل پور، سرپرست مسابقات قرآنی مرحله نیمه نهایی منطقه 2 کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از پانزدهیمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  که با  شرکت 15 نفر برگزار شد که هر ساله اقبال بیشتری از همکاران و خانواده آنها در این دوره از مسابقات مشاهده می‌شود.
وی با اشاره به به کارگیری شیوه‌های تبلیغی و اطلاع رسانی درست در روابط عمومی و اعلام بسته‌های تشویقی وزارت نفت در راستای جذب مخاطب، افزود: این نوع اقدامات موجب شده که تعداد شرکت کنندگان در سال 94 به  101 نفر و در سال 95 به 160 نفر برسد.
افزایش 60 درصدی متسابقین قرآنی منطقه ساری در سال‌جاری
سرپرست مسابقات قرآنی مرحله نیمه نهایی منطقه 2 کشور با اشاره به رشد 60 درصدی شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی، تصریح کرد: منطقه ساری در طی سال‌های 90 تا 94 با اعزام برترین‌های مسابقات نیمه نهایی به دوره نهایی توانست در گروه‌های مختلف رتبه‌های برتر را کسب کند.
وی افزود: در هفته اول بهمن ماه سال‌جاری بیست و دومین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی منطقه 2  به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری برگزار می‌شود.
خلیل‌پور اظهار کرد:  برگزاری کلاس قرآن با استاد ممتاز استانی در هفته یک جلسه، تلاوت ترتیل کلام ا... در بین نماز به همراه قرائت معنی آن، پرداخت هزینه کلاس قرآن کارکنان و خانواده‌های آنها به مبلغ تعیین شده برای تشویق شرکت در کلاس‌های صوت، لحن و تجوید، حفظ، نهج‌البلاغه و تفسیر قرآن درموسسه‌های قرآنی از فعالیت حوزه توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی منطقه ساری است.
وی ادامه داد: تشویق و ترغیب همکاران و خانواده آنها با تماس‌های تلفنی و حضوری جهت شرکت در مسابقات سالانه قرآن، نهج‌البلاغه و اذان، برگزاری مسابقات کتبی و شفاهی مفاهیم به مناسبت‌های مذهبی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ایام اله مذهبی به ویژه ماه مبارک رمضان و برگزاری نمایشگاه و فروشگاه دوره‌ای  محصولات قرآنی با تخفیف متغیر از 30 الی 50 درصد از دیگر اقدامات حوزه توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی منطقه ساری است.
مسابقات نیمه نهایی قرآن شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی منطقه 2 کشور در ساری برگزار می‌شود

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۵۹
0
0
کارتون عالیه. خیلی خوبه که برای توسعه قرآن دست به کار شديد
captcha