برگزاری ظهر دلنشین «دارالقرآن مسجد امام جعفر صادق(ع)»
کد خبر: 3563145
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

برگزاری ظهر دلنشین «دارالقرآن مسجد امام جعفر صادق(ع)»

کانون خبرنگاران نبأ: ظهر دلنشین «دارالقرآن مسجد امام جعفر صادق(ع)» امروز، 27 دی‌ماه در محل خبرگزاری بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم ظهر دلنشین امروز، 27 دی‌ماه به بزرگداشت «دارالقرآن مسجد امام جعفر صادق(ع)» اختصاص دارد که در تهران، افسریه، خیابان 35 متری قصره فیروزه، بالاتر از آتش‌نشانی واقع شده است و فعالیت‌های قرآنی ویژه‌ای در آن انجام می‌شود.
جمعی از اساتید قرآنی از جمله حبیب مهکام، سیدمحسن موسوی بلده، جهانبخش فرجی، محسن مظاهری‌، محمدرضا زین‌العابدین، مجید خدایاری، علی نیازی و علی اکرمی، از تهیه کنندگان شبکه قرآن و معارف سیما و نیز قاسم رئیسی، مدیر دارالقرآن مسجد امام جعفر صادق(ع) امروز در این مراسم حضور دارند.
این ویژه‌برنامه امروز در راستای بزرگداشت فعالیت‌های قرآنی دارالقرآن مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود که یکی از فعالیت‌های مهم این دارالقرآن نیز مراسم تجلیل از اساتید قرآنی است که هر سال طی روز معلم برگزار می‌شود.
همچنین، به همت دارالقرآن مسجد امام جعفر صادق(ع) کتاب «در محضر اساتید قرآن کریم» ویژه بزرگداشت اساتید خادمان قرآن کریم منتخب شهر تهران نیز گردآوری شده است که در این ظهر دلنشین بدان پرداخته خواهد شد.
یادآور می‌شود، این ویژه‌برنامه از ساعت 14 در سالن اجتماعات خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ برگزار می‌شود.
captcha