آموزش 600 قرآن‌آموز در مهد قرآن حضرت زهرا(س) کجوار تبریز
کد خبر: 3563159
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

آموزش 600 قرآن‌آموز در مهد قرآن حضرت زهرا(س) کجوار تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدير مهد قرآن حضرت زهرا(س) کجوار تبریز، با بیان اینکه در حال حاضر 600 قرآن‌آموز در دوره‌های آموزشی این مؤسسه حضور دارند، گفت: قرآن‌آموزان پس از سطح‌بندی در روخوانی مقدماتی 1 و 2 در کلاس‌های قرائت 1 و 2 و در کلاس‌های ختم قرآن 1 و 2 حضور می‌یابند.

اسماعيل مردمی، مدير مهد قرآن حضرت زهرا(س) کجوار تبریز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: روخوانی، حفظ و تدبر در قرآن از دوره‌های آموزشی این موسسه قرآنی محسوب می‌شود.

وی، با بیان اینکه در حال حاضر 600 نفر قرآن آموز در دوره‌های آموزشی مهد قرآن حضرت زهرا(س) حضور دارند، گفت: قرآن آموزان پس از سطح بندی در روخوانی مقدماتی 1و2 در کلاس‌های قرائت 1و2 در کلاس‌های ختم قرآن 1و2 حضور می‌یابند.
مردمی ادامه داد: دختران و بانوان قرآن آموز مهد قرآن حضرت زهرا(س) در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دوره‌های آموزشی حضور می‌یابند.
مدير مهد قرآن حضرت زهرا(س) یادآور شد: اوج شكوفايی يک مؤسسه، فرهنگی و قرآنی شدن آن است تا قرآن را در متن جامعه وارد كند كه اين عمل در كجوار رخ داده است و در واقع به جرأت می‌توانم ادعا كنم كه اين مجموعه اميد مردم به زندگی را بيشتر و اخلاق مردم را ارتقاء داده است.
وی افزود: پس از 15سال در محله كجوار تبريز در محدوده جنوب غربی این شهر خانه‌ای نیست که مهد قرآن حضرت زهرا(س) در آن نماینده‌ای یا یک نفر تربيت شده مهد قرآن نداشته باشد.
مردمی، با اشاره به توانایی مهد قرآن در اعتمادسازی برای مردم تاکید کرد: با اعتماد مردم به مهد قرآن حضرت زهرا(س) فرهنگ مردم عوض شده است.

captcha