مسابقه تقلید از قاریان بنام جهان در فضای مجازی
کد خبر: 3563161
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

مسابقه تقلید از قاریان بنام جهان در فضای مجازی

گروه شبکه اجتماعی: کانال تلگرامی نوای قرآن، اولین مسابقه قرآنی تقلیدی با داوری قاریان ممتاز کشور در شبکه اجتماعی تلگرام برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، مسابقه‌ای با عنوان مسابقه تقلیدی در کانال تلگرامی نوای قرآن و با داوری قاریان ممتاز کشوری اجرا می‌شود.
این مسابقه، دو مرحله‌ دارد که در مرحله اول، چهار مقطع از قاریان برجسته جهان اسلام محمد صدیق منشاوی، عبدالباسط محمد عبدالصمد، مصطفی اسماعیل و محمد شحات انور در رباتی که مخصوص این مسابقه طراحی شده، قرار داده شده است.
شرکت‌کنندگان موظف هستند، طی مدت چهار روز، فایل تقلیدی خود را ارسال و افرادی که امتیاز بیشتری دریافت کنند به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.
در مرحله دوم، مقاطع دیگری در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت و در نهایت از بین افرادی که بالاترین نمره را در این مرحله دریافت کنند، سه نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب خواهند شد.
فایل‌های ارسال شده توسط شرکت‌کنندگان با داوری قاریان ممتاز کشور، رضا صباغی، مهدی غلام‌نژاد، خلیل رمضانی، عباس فتاحی و حسین قربانی امتیازدهی خواهند شد.

مسابقه تقلید از قاریان بنام جهان در فضای مجازی

قوانین مسابقه بدین صورت است که شرکت‌کنندگان موظفند یک قاری را برای تقلید و شرکت در مسابقه انتخاب ‌و تلاوت تقلیدی خود را یکبار ارسال کنند. مهلت ارسال فایل‌ها از زمان اعلام سه روز است. تلاوت‌های ارسالی با کیفیت بالا و به صورت mp3 ارسال شود در غیر این صورت بررسی نخواهد شد. همچنین در ابتدای تلاوت، نام و نام خانوادگی، سن و محل سکونت(شهر و استان) به صورت شفاهی ذکر شده و تصویری از شرکت‌کننده نیز به‌همراه فایل صوتی ارسال شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تلگرامی و دریافت اطلاعات بیشتر از امروز 27 دی‌ماه تا روز جمعه 1 بهمن‌ماه به نشانی کانال تلگرامی نوای قرآن مراجعه کنند.

کانال تلگرامی نوای قرآن: https://t.me/Navay_Quran
ربات کانال برای شرکت در مسابقه: https://t.me/Navay_Quran_bot
captcha