بازتاب بر امواج فضيلت و فطرت
کد خبر: 3563239
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

بازتاب بر امواج فضيلت و فطرت

کانون خبرنگاران نبأ: راديو معارف در برنامه «بازتاب» ثمرات خوشرويی و پيامدهای عبوس بودن را بررسی می‌كند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ  حجت‌الاسلام والمسلمين باقريان، 27 دی‌ماه در برنامه «بازتاب» ضمن بيان احاديث و روايات پيرامون ثمرات خوشرويی از پيامدهای عبوس بودن افراد در جامعه سخن می‌گويد. اين برنامه كه به بازتاب دنيوی اعمال نيک و بد انسان اختصاص دارد به همت گروه قرآن و اهل بيت(ع) طراحی و توليد شده است.
برنامه «بازتاب» به تهيه‌کنندگی و سردبيری حميد اشتری و اجرای مجيد گلشيری روزهای دوشنبه، ساعت 12:40 تقديم شنوندگان فرهيخته راديو معارف می‌شود.

آينه حقيقت و تبيين آثار تقوا
برنامه «آينه حقيقت» با هدف تبيين اعتقادات و نظام تربيت دينی از ديدگاه امام علی(ع) از راديو معارف پخش می‌شود.
اين برنامه با كارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمين رضا محمدی، 27 و 28 دی‌ماه به بيان آثار تقوا از منظر اميرالمؤمنين امام علی(ع) خواهد پرداخت.
برنامه «آينه حقيقت» كاری از گروه قرآن و اهل بيت(ع) به تهيه‌كنندگی سيدروح الله شجاعی و گويندگی محبوبه حسنی، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، ساعت 11:00 از راديو معارف پخش می‌شود.

ساعت صفر، روايتگر رشادت‌های دفاع مقدس
برنامه «باغ تماشا» كه به پخش نمايش‌های راديويی معارفی اختصاص دارد از 25 دی‌ماه با نمايش «ساعت صفر» به رو‌ی آنتن رفته است.
اين نمايش بيانگر حديث ماندگار پايداری، دلاوری و فداكاری ملتی است كه در راه دفاع از مكتب، انقلاب و ميهن اسلامی خويش، قله‌های بلند رشادت و شهادت را در نورديد و دشمن را در رسيدن به اهداف خود ناكام گذاشت.
«باغ تماشا» كاری از گروه فرهنگ و جامعه به سردبيری منيره موسوی هر روز از ساعت 18:30 تقديم شنوندگان راديو معارف می‌شود.
captcha