گزارشی از حضور اعضای گروه قرآنی فرهنگستان علوم پزشکی در عتبات عالیات + عکس
کد خبر: 3563285
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

گزارشی از حضور اعضای گروه قرآنی فرهنگستان علوم پزشکی در عتبات عالیات + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی هفته گذشته سفری به کشور عراق داشته و دیدارهایی با تولیت حرم عتبه علویه، عتبه عباسیه، عتبه حسینی،‌ تولیت حرمین جوادین، مسجد سهله و مسجد کوفه داشتند.

گزارشی از حضور اعضای گروه قرآنی فرهنگستان سلامت در عتبات عالیات + عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ تعدادی از اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران طی هفته گذشته سفری به کشور عراق داشتند.
در این سفر، علاوه بر حضور ناصر سیم‌فروش و رحیم قربانی، رئیس و دبیر گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی،‌ افرادی همچون علیرضا مرندی، سیدمحسن موسوی بلده، قاسم رضیعی، حسین کرمی و ... حضور داشتند.
اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی با حضور در عتبات عالیات، دیدارهایی با تولیت حرم عتبه علویه، عتبه عباسیه، عتبه حسینی،‌ تولیت حرمین جوادین، مسجد سهله و مسجد کوفه داشتند.
همچنین دیدارهایی با برخی از مراجع کشور عراق از جمله آیت‌الله فیاض و آیت‌الله حکیم از دیگر بخش‌های این سفر بود.
در این دیدارها بیشتر درخواست توصیه از این افراد برای پیگیری روند فعالیت‌های قرآنی در آینده و تعاملاتی که در این زمینه می‌توان انجام داد، صورت گرفت. همچنین در مورد ارتباط بین پزشکان ایرانی با پزشکان قرآنی کشور عراق نیز بحث شد.
همچنین در این دیدارها گزارش‌هایی از برنامه‌ها و فعالیت‌های گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی که تاکنون صورت گرفته است، ارائه شد و قاریانی همچون سیدمحسن موسوی بلده، قاسم رضیعی، حسین کرمی و رحیم قربانی، قاریان ممتاز و بین‌المللی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند.
یکی از پیشنهادات مطرح شده در این سفر، مربوط به همایش قرآن، عترت و سلامت بود که امسال چهارمین دوره آن در بهمن‌ماه برگزار می‌شود. در این دیدارها مباحثی پیرامون بین‌المللی شدن این همایش در سال‌های آینده و حضور پزشکان قرآنی کشور عراق در ایران مطرح شد.
این سفر که در هفته گذشته صورت گرفته پنج روز به طول انجامید و روز جمعه 24 دی‌ماه پایان یافت.
پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت پزشکان قرآنی در عتبات عالیات، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان سلامت

captcha