آغاز طرح جمع‌آوری اطلاعات چهره‌های قرآنی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3563286
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

آغاز طرح جمع‌آوری اطلاعات چهره‌های قرآنی در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: طرح جمع‌آوری اطلاعات چهره‌های قرآنی در چهارمحال و بختیاری با ابلاغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شروع شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر اساس مصوبه دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی، توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان، طی نامه ای از مدیران ادارات، نهادها و سازمان‌های استان درخواستی مبنی بر معرفی چهره‌های قرآنی هر دستگاه نمود.
وی در این ابلاغ با بیان اینکه طرح جمع آوری اطلاعات چهره‌های قرآنی به تاکید نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای هماهنگی، توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی چهارمحال و بختیاری مطرح و تصویب شده است، صدور این ابلاغ را با هدف جمع آوری اطلاعات و تهیه بانک اطلاعاتی چهره های قرآنی استان دانست.
دبیر شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی استان در این ابلاغیه بر ضرورت برنامه ریزی دقیق، جامع و کامل به منظور تحقق اهداف تعیین شده قرآنی با استفاده از بانک اطلاعاتی چهره های قرآنی استان تاکید کرده است.
بر اساس پیوست ارسال شده این ابلاغ ادارات، سازمان ها و نهادهای استان باید مشخصات چهره های قرانی خود را بر اساس نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، کد ملی، نام شهرستان، شماره تلفن، عنوان بالاترین رتبه و رشته قرآنی مورد نظر در رشته های حفظ، ترتیل، تحقیق، ترجمه، مفاهیم و اذان تا تاریخ پنجم بهمن‌ماه سال جاری به اداره امور قرآنی استان ارسال کنند.
یادآور می شود این طرح در تیرماه سال جاری نیز به ادارات و نهادهای استان ابلاغ شده بود اما به فرجام نرسید.
captcha