تقویت بنیه دفاعی مورد وثوق آحاد ملت و مسئولان است
کد خبر: 3563416
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
سردار جزایری:

تقویت بنیه دفاعی مورد وثوق آحاد ملت و مسئولان است

گروه سیاسی: سخنگوی نیروی مسلح در مورد آخرین وضعیت سیستم‌های دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نیروهای مسلح در چارچوب تدابیر و دکترین‌های تعریف شده، با بهره‌گیری از توان داخلی، برنامه‌های دفاعی و ارتقاء امنیت برای کشور عزیزمان را به پیش می‌برند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در مورد آخرین وضعیت سیستم‌های دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نیروهای مسلح در چارچوب تدابیر و دکترین‌های تعریف شده، با بهره‌گیری از توان داخلی، برنامه‌های دفاعی و ارتقاء امنیت برای کشور عزیزمان را به پیش می‌برند و در شرایط امروز، وضعمان از همیشه بهتر است.
وی گفت: در حالی‌که حکومت‌های شرور، جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قرار می‌دهند ما چاره‌ای جز تقویت بنیه دفاعی خود نداریم و این امر مورد وثوق آحاد ملت و مسئولان است.
سردار جزایری افزود: البته ممکن است فرد یا افرادی هم باشند که از روی جهل به موضوع و یا هر مسئله دیگری موافق تقویت بنیه دفاعی کشور از جمله ارتقاء سیستم‌های موشکی نباشند که حساب آنها از ملت جداست.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان تأکید کرد: هیچ رابطه‌ای بین برجام و امور دفاعی کشور وجود دارد و اصولاً مسئله دفاع در مذاکرات هسته‌ای جایی نداشته است و مسئولان کشور و اعضای تیم مذاکره‌کننده به این مسئله توجه داشته و به طرف‌های مقابل در 1+5 نیز تفهیم شده بود.
captcha