«سربازان گهواره» در انتظار سرمایه‌گذار
کد خبر: 3563418
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

«سربازان گهواره» در انتظار سرمایه‌گذار

گروه هنر: فیلم سینمایی «سربازان گهواره» عنوان فیلمی با محوریت انقلاب اسلامی است که در انتظار سرمایه‌گذار به سر می‌برد.

مجتبی فرآورده، تهیه‌کننده سینما در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: «سربازان گهواره» عنوان یک فیلم سینمایی است که با فراهم‌شدن سرمایه، ساخت آن آغاز خواهد شد. برای ساخت این کار پروانه ساخت دریافت‌شده و هم‌اکنون در حال تامین سرمایه‌گذار برای فیلم هستیم.

وی افزود: با توجه به موضوع انقلابی این فیلم «سربازان گهواره» کار پرخرجی است که بخشی از هزینه‌های آن تامین شده و ما هم‌اکنون در حال تأمین مابقی بودجه هستیم.

فرآورده ادامه داد: در این کار قرار است آنچه در 23 الی 25 بهمن 57 روی داده به تصویر کشیده شود. خلاصه داستانی که از این فیلم مطبوعاتی شده این است که: «در جنگ خونین مردم با تانک ها، دود آتش و بوی باروت شهر را فراگرفته است و زمستان به سرعت سپری می شود، ارکان رژیم شاه یکی پس از دیگری فرو می ریزند و با کنترل شهر توسط مردم نسیم آزادی فرا رسیدن بهار را بشارت می دهد، محسن در تلاش برای دستگیری فرمانده کشتار مردم در جمعه سیاه که امتحان سختی را برای او رقم می زند پیاپی از خود می پرسد با ۱۰ هزار شهید و سینه داغدار هزاران مادر و اشک فراق کودکان یتیم ممکن است یادمان برود برای چه انقلاب کردیم؟»

وی در پایان تأکید کرد که به‌زودی عوامل پشت و جلوی دوربین مشخص خواهد شد.
captcha