رونمایی از موزه بزرگ خراسان و نمایشگاه تمدن هنر اسلامی در افتتاحیه مشهد 2017
کد خبر: 3563464
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

رونمایی از موزه بزرگ خراسان و نمایشگاه تمدن هنر اسلامی در افتتاحیه مشهد 2017

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درخصوص برنامه‌های افتتاحیه رویداد مشهد 2017، در پنجم بهمن‌ماه، گفت: بازدید از کتابخانه و موزه آستان قدس رضوی، رونمایی از موزه بزرگ خراسان و نمایشگاه تمدن هنر اسلامی از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سیدسعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ظهر امروز، 27 دی‌ماه در بازدید استاندار خراسان رضوی از دبیرخانه رخداد مشهد 2017، درخصوص برنامه‌های افتتاحیه این رویداد در بهمن‌ماه، تصریح کرد: دوشنبه، چهار بهمن‌ماه، در این زمینه نشست مشترکی با مدیران، مسئولان رسانه و خبرگزاری‌های ملی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: اختتامیه جشنواره‌ منطقه‌ای سینما جوان که با اکران فیلم «محمدرسول الله» به چند زبان مختلف در سینماها همراه است و برگزاری محفل شبی با قرآن از دیگر برنامه‌های رویداد فرهنگی مشهد 2017 به شمار می‌رود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درخصوص برنامه‌های مراسم افتتاحیه مشهد 2017، گفت: افتتاحیه رسمی پایتخت فرهنگی جهان اسلام در تالار قدس حرم مطهر رضوی در تاریخ 9 صبح پنجم بهمن‌ماه و بازدید از اماکن متبرکه حرم رضوی از جمله این برنامه‌ها است.
رونمایی از موزه بزرگ خراسان و نمایشگاه تمدن هنر اسلامی
سرابی عنوان کرد: در عصر پنجم بهمن‌ماه، بازدید از کتابخانه و موزه آستان قدس رضوی را خواهیم داشت و رونمایی از موزه بزرگ خراسان و نمایشگاه تمدن هنر اسلامی از دیگر برنامه‌های این مراسم محسوب می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: صبح ششم بهمن‌ماه، افتتاحیه دوره آموزشی بانوان «شجره طوبا» صورت می‌گیرد که بازدید از آرامگاه فردوسی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این رخداد است.
وی بیان کرد: هفتم بهمن‌ماه نیز همزمان با افتتاح نگارخانه‌ای در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) مشهد، مراسم انتخاب کتاب سال را با حضور مهمانانی از کشورهای خارجی، برگزار خواهیم کرد.
captcha