گزارش عملکرد یکساله شعب جامعة‌القرآن استان البرز ارائه شد
کد خبر: 3563481
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

گزارش عملکرد یکساله شعب جامعة‌القرآن استان البرز ارائه شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: گزارش عملکرد یک‌ساله شعب جامعة‌القرآن استان البرز طی گزارشی ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از «اتقان نیوز»، طی جلسه‌ای مسئولان شعب جامعةالقرآن‌ الکریم استان البرز با حجت‌الاسلام طباطبایی دیدار کردند.
در این جلسه حجت‌الاسلام طباطبایی، مدیرعامل مؤسسه جامعةالقرآن، قدسیه طبابایی، معاونت اجرایی مؤسسه، حجت‌الاسلام نجفی، مدیر آموزش خواهران و برادران، معارف‌وند، مسئول کارشناس خردسالان کارشناسان آموزش خردسالان به همراه مدیران شعب جامعةالقرآن استان البرز حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام محمدی، مدیر شعبه مهرشهر کرج با ارائه گزارشی از فعالیت عملکرد شعب استان البرز پرداخت و گفت: در استان البرز 15 شعبه به صورت اصلی و 15 شعبه به صورت زیر‌مجموعه مشغول فعالیت است.
محمدی در خصوص آمار قرآن‌آموزان شعب این استان ادامه داد: هزار و چهارصد نفر در واحد خردسالان، 406 نفر در واحد بزرگسالان به طور  میانگین در  9 ماه اول سال 95 در شعب جامعةالقرآن کریم استان البرز به آموزش قرآن مشغول بوده‌اند.
وی افزود: 187 مربی در شعب استان در رشته‌های حفظ موضوعی دوره روان‌خوانی، حفظ، تجوید، کلام و تفسیر به تعلیم و آموزش قرآن می‌پردازند.
در ادامه طبابایی ضمن خوش‌آمدگویی به مدیران شعب استان البرز به بیان نکاتی پرداخته و اظهار کرد: برقراری وحدت رویه، ایجاد همدلی بین مدیران و ارائه طرح از طرف مدیران باید از مهمترین کارها باشد.
وی گفت: جامعه‌القرآن برنامه ویژه برای نوجوان در حال تصویب دارد که با ابلاغ آن به شعب دوره نوجوان آغاز خواهد شد.
طباطبایی افزود: کتاب‌های جدیدی در بخش کودکان و خردسالان نوجوانان در حال تدوین است که هر کدام برنامه مخصوص داشته و برای خانواده‌ها و والدین در حال تدوین کتاب آموزشی هستیم.
وی به جنبه‌های برتر شعب استان البرز اشاره و اظهار کرد: نظم و توسعه و نظارت بر کارها از جمله مزایای شعب استان البرز است که با هماهنگی بیشتر دفتر استانی با مرکز مدیران می‌توانند با برنامه‌های مرکز آشنا شوند.
مدیر جامعةالقرآن با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام نجفی در بخش خواهران و برادران تصریح کرد: مسئولیت بخش بانوان و آقایان با حجت‌الاسلام نجفی بوده و طرح‌های خوبی در بخش خواهران در حال اتفاق است همچنین بخش برادران نیز رشد خوبی در سال اخیر داشته است.
طباطبایی در پایان بیان کرد: برگزاری دوره تربیت مربی در استان که باعث شرکت افراد بیشتر و ارتباط با مدارس استان البرز برای پایه‌گذاری و ایجاد مدرسه در البرز می‌شود ضروری دانست همچنین پیشنهاد تأسیس یک هیئت پشتیبانی و خیرین در استان را از جمله‌های کارهایی برای توسعه فعالیت‌ها به شمار آورد.
در ادامه نجفی مدیر آموزش خواهران و برادران به ایراد سخنانی پرداخت و گفت: دوره مرکز غیر‌حضوری حفظ برای خواهران در هفته وحدت افتتاح شد.
وی با بیان اهداف جامعةالقرآن استان البرز گفت: برگزاری مسابقات خواهران و جشنواره‌های قرآنی برای خواهران که همزمان با مسابقات برادران در چناران انجام خواهد شد یکی از اهداف جامعةالقرآن استان البرز است.
نجفی در ادامه با اشاره به شورای مشورتی بین مدیران افزود: شورای مشورتی برای مدیران برگزار شود تا به ایده‌ها و طرح‌ها با هم افزایی بیشتر به تصویب برسد.  

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۱۸
0
0
ارائه گزارش به تقویت شعب جامعة القرآن کمک زیادی می‌کند
captcha