دانشجویان استان اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
کد خبر: 3563581
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

دانشجویان استان اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشگاه محقق اردبیلی انجام شده و در آینده‌ای نزدیک دانشجویان به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل،گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی روز گذشته 27دی‌ماه در جلسه هماهنگی ستاد قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشگاه محقق اردبیلی انجام شده و در آینده‌ای نزدیک دانشجویان به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.
وی افزود: کاروان راهیان نور بخشی از هویت و تاریخ و جایی در تقویم ما است که باید این مراسم به نحو احسن برگزار و اجرا شود و در شان و جایگاه دانشگاه، هشت سال دفاع مقدس و شئونات انقلاب اسلامی باشد، چرا که هدف ما از اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی یادآوری یاد و خاطره رزمندگان، شهدای والامقام، جانبازان و ایثارگران است.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نیاز است که همیشه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس و دستاوردهای این قشر ارزشمند در جامعه و به ویژه بین نسل جوان یادآوری شود تا همگان بتوانند ار زندگی این نسل ارزشمند و والامقام در زندگی خود به عنوان یک الگوی ناب استفاده کنند.
صادقی بیان کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای بهتر کاروان‌های راهیان نور در دانشگاه‌های استان در دستور کار قرار دارد تا با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و منسجم کاروان‌ها را به موقع، منظم و مرتب اعزام کرده و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده عمل کنیم  و البته لازم به ذکر است که راهیان نور دانشجویی استان اردبیل طی سه کاروان در روزهای 12، 15 و 18 اسفند ماه اعزام خواهند شد.
وی تصریح کرد: برگزاری کنگره شهدای دانشجویی استان نیز از جمله برنامه‌هایی است که به صورت سالانه برگزار می‌شود و نیاز است برای برگزاری این کنگره برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شود تا بتوانیم نحوه مشارکت دانشگاه‌های استان را در این کنگره مشخص کرده و نواقصات و مشکلات موجود آن را شناسایی و بررسی کنیم.
captcha